רכישת שמלה בחנות פיזית לעומת הזמנה אונליין – מה חשוב להביא בחשבון בכל אחד מהמקרים האלה?

איפה עדיף לרכוש שמלות? באינטרנט או בחנות?

בשנים האחרונות גל הקניות המקוונות צובר תאוצה חסרת תקדים. כל שנה אנו עדים לשבירת שיאים בקניות אונליין לעומת שנים שעברו. אבל האם בכל מקרה עדיף לקנות שמלות ובגדים באינטרנט או שלפעמים עדיף ללכת לחנות כדי לבצע רכישה? יצאנו לבדוק את ההבדלים בין חוויות הקנייה השונות ושמנו דגש מיוחד על קניית בגדים לדתיות באינטרנט. הסיבה שבחרנו להתמקד בבגדים לדתיות היא שמדובר על נתח שוק שנחשב פחות מחובר לעולם הדיגיטלי.

איפה עדיף לרכוש שמלות? באינטרנט או בחנות?

נתחיל מהסוף. אין באמת תשובה חד משמעית למה עדיף לרכוש אונליין ומה עדיף בחנות. יש שיגידו שתמיד עדיף לקנות בגדים באינטרנט ויש שיצאו נגד ויכריזו שבגדים קונים רק בחנויות בגדים. אז בשורה התחתונה לכל אחד ואחת מאיתנו מתאימה שיטת קנייה אחרת, אבל בואו נבחן מעט לעומק את היתרונות והחסרונות של כל סוג רכישה.

את הבדיקה שלנו ערכנו על רכישה של שמלות ערב לדתיות בירושלים לעומת רכישה של שמלות ערב לדתיות באינטרנט. במקביל ערכנו השוואה בין שמלות צנועות ליום יום, ללא דגש על מיקום, אבל כן עשינו הפרדה בין שמלות צנועות לנערות לבין שמלות צנועות לילדות.

יתרונות של רכישת בגדים לדתיות באינטרנט

היתרון הגדול ביותר שיש למכירת בגדים לדתיות באינטרנט, ולרכישות מקוונת באופן כללי, הוא שאפשר לבצע את הרכישה בכל רגע שבהו נחשוק בכך. מעבר לכך, הנוחות והפשטות של הרכישות המקוונות הופכות את כל החוויה לאינטואיטיבית וזורמת יותר. נוסף על היתרון הזה, אפשר לחפש בין מגוון בלתי נגמר של מותגים ומעצבים ועל פי רוב המחירים שניתקל בהם באינטרנט יהיו נמוכים יותר מאשר בחנויות.

עוד יתרונות שיש לרכישת בגדים באינטרנט הם האפשרות להשוות מחירים, העובדה שאין צורך לסחוב שקיות והכול מגיע עד לפתח הבית בלי שאיש ידע שיצאנו לסיבוב קניות.

יתרונות של קניית בגדים בחנות

אז מעבר לעובדה שרכישה של בגד בחנות פיזית מסייעת לבעלי העסקים הקטנים לשרוד. יש עוד הרבה סיבות שבגינן שווה לרכוש שמלות ובגדים בחנויות. היתרון המיידי והראשוני הוא כמובן היכולת למדוד. לכל אדם יש מבנה גוף מעט שונה ועל כל אחת שמלה תשב בצורה מעט שונה. אבל מעבר לכך לחוויה של לצאת מהבית ולעשות סיבוב בחנויות יש השפעה מחברת וכזו שאסור לוותר עליה בקלות.

דמיינו למשל משפחה שמחפשת לרכוש שמלות בת מצווה צנועות. מובן שאפשר היום למצוא זאת באינטרנט, אבל האם לא חבל? האם עצם החיפוש המשותף של אם וביתה לא מגבש והופך להיות משהו גדול יותר מסתם שופינג? נקודה למחשבה.

טיפים לרכישה מקוונת

אחרי שראינו שלכל אופציה יש מה להציע בואו ונראה מה הטיפים החשובים ביותר שכל אחד חייב לדעת לפני שהוא מבצע רכישה מקוונת.

  • מידה – לדעת מה המידה שלנו בכל פריט היא הדבר החשוב ביותר. אבל חשוב לזכור שלא כל המידות שוות ולכל חברה יש סקאלת מידות מעט שונה.

  • לא קונים על עיוור – כל חנות שמכבדת את עצמה מציגה לראווה את הביקורות וחוות הדעת של הלקוחות. אם אתם לא רואים את הביקורות באתר, אתם יכולים לחפש באתרי ביקורות שונים. אבל חשוב לזכור זאת, לא קונים לפני שקוראים חוויות של אחרים.

  • קוראים לפני הרכישה – חשוב מאוד לקרוא את מה שכתוב באתר לפני שרוכשים. זה אומר לקרוא את תיאור המוצר בקפידה ולראות מה בדיוק קונים. אבל, חשוב גם לקרוא את תנאי השימוש באתר ואת מדיניות ההחזרה של הפריטים.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן