איך לבחור נעליים שיתאימו ללבוש הצנוע שלך?

איך לבחור נעליים שיתאימו ללבוש הצנוע שלך?

פעם קינוחי פרווה נחשבו לנחותים. היום כבר ברור לחלוטין שגם בלי חלב מהחי אפשר ליצור מנות אחרונות משובחות במיוחד. באופן דומה, כל אישה יכולה להתלבש תוך שמירה על צניעות ועדיין להביא לידי ביטוי את האופי הייחודי שלה, וליהנות ממראה מודרני ושובה לב. כשמדובר על נעליים, מתווסף עוד מרכיב לצניעות ולאסתטיות – נוחות. רק נעליים נוחות באמת מאפשרות לנו לבצע את כל פעילויות היומיום מבלי לסבול מכאבי רגליים בסוף היום האינטנסיבי. כדי לבחור אותן נכון חשוב להקפיד על 4 הכללים הבאים:

א. התאמה מדויקת לרגל

רק נעליים שמותאמות באופן מושלם לכף הרגל הן אלה שיספקו לנו את ההגנה הטובה ביותר מפני כאבים. כשקונים נעליים בחנות, מומלץ לעשות זאת במחצית השנייה של היום, כשכפות הרגליים קצת יותר רחבות בהשוואה לבוקר. כשקונים נעלי נשים באינטרנט, כדאי להסתכל לא רק על המידה, אלא גם על אורך כף הרגל שמתאים לאותה מידה – אצל יצרניות שונות ישנם לפעמים הבדלים. בנוסף חשוב למדוד את כף הרגל לפני כל קנייה ולא להסתמך על מדידות ישנות.

בכל מקרה מומלץ להשאיר מרווח של סנטימטר או קצת יותר בין הבוהן לבין הקצה של הנעל. בחלק האחורי רצוי לוודא הידוק של הנעל אל העקב.

התאמת נעליים לשמלות צנועות

ב. עדיפות לנעליים לבנות או שחורות

אופנות משתנות, ובשנים האחרונות בקצב מהיר במיוחד. יחד עם זאת הצבע הלבן ישדר תמיד ניקיון וקלאסיות, ואילו הצבע השחור מקרין ענייניות וכבוד. נעליים לבנות או שחורות מתאימות למגוון רחב מאוד של מערכות לבוש, ולכן כדאי להעדיף את הגוונים האלה כשקונים נעליים חדשות.

ג. סוליה עבה יחסית שמספקת תמיכה

לנשים עובדות וגם לנשים שכחלק משגרת היום שלהן עומדות לפרקי זמן ארוכים, כדאי להעדיף נעליים בעלות סוליות עבות יחסית. סוליה עבה מספקת תמיכה משמעותית יותר לרגל, ובזכות זאת גם לאיברים אחרים שמושפעים מהעומס שמוטל על כפות הרגליים – למשל ברכיים או גב – וכך הנעליים מסייעות לשמור על הבריאות. בפרט מומלצת האופציה של נעלי ספורט נשים בעלות סוליה עבה.

ד. לחדש או להיצמד למה שיש?

באופן כללי בתחום האופנה כדאי תמיד לנסות לחדש ולגוון. לעומת זאת בקניית נעליים יש יתרון גם להיצמדות לדגמים המוכרים שכבר הוכיחו את עצמם כנוחים ועמידים. מי שרוצה ליהנות ממראה שונה יכולה לבחור נעליים שכבר שירתו אותה נאמנה אבל בגוון אחר – וכך למצוא נעליים שהן גם נוחות, גם יפות וגם מתאימות לאאוטפיטים הצנועים השונים.

שיתוף:

Shopping cart

1

סכום ביניים: 129

מעבר לסל הקניותתשלום

דילוג לתוכן