היום כבר לא קשה למצוא בגדים לדתיות באינטרנט

בגדים לדתיות ואינטרנט הם כביכול לא דברים שהולכים יד ביד. אבל מהפכת האופנה שעוברת על המגזר הדתי בשנים האחרונות כרכה עצמה עם האינטרנט והיום קל מאוד למצוא בגדים לדתיות באינטרנט. לשינוי הזה יש כמה וכמה סיבות, כמו למשל הכניסה של האינטרנט אל החברה הדתית בצורה חזקה הרבה יותר מאשר בעבר, או העובדה כי האופנה הדתית מרשה לעצמה להשתחרר מדפוסי מחשבה מיושנים ולהתחיל לייצר בגדים שיהיו מוכוונים בראש ובראשונה לאלו שלובשות אותן, הנשים הדתיות.

בכל מקרה לא התכנסנו כאן כדי לדבר על היסטוריה וחברה אלא באנו לחגוג את הדבר המופלא הזה שנקרא אופנה צנועה. אז בלי להכביר במילים יתר על המידה, תרשו לי לספר לכן מעט על המחשבה שמאחורי העיצובים והבגדים שלנו בעדי שרעבי.

בגדים לדתיות באינטרנט זה שליחות

כאחת ששורשיה שלובים באופן הדוק ובלתי ניתן להפרדה משני העולמות, החילוני והדתי, העיצובים של עדי שרעבי אומנם עונים להגדרה של אופנה צנועה אך מעל הכול מדובר על אופנה מעצימה. עוד לפני שעסקה בעיצוב וייצור של שמלות בת מצווה צנועות ובגדים אופנתיים למגזר הדתי, עבדה עדי שרעבי כזבנית בחנות בגדים קטנה שפנתה לקהל דתי בעיקרו. החוויות שעברו עליה בשנים שעבדה שם הם אלו שביססו את הקו המנחה שאפשר לזהות היום בעדי שרעבי.
ההבנה כי אופנה צנועה צריכה להיות לא רק צנועה אלא גם יפה הייתה הראשונה להגיע, אך מיד לאחריה הגיעה תובנה חשובה עוד יותר – הגזרות של השמלות צריכות להתאים לנשים שלובשות אותן.

בגדים לדתיות באינטרנט

כיום זה אולי נשמע לנו מעט מגוחך לדבר על גזרות רחבות או מידות גדולות לשמלות צנועות, אבל בעבר האופנה הצנועה התחלקה בעיקרה לשני סוגים – מידות קטנות או שמלות ענקיות חסרות צורה. השוק היום כבר מוכן לקבל את הרעיון שצניעות ואופנה יכולים לשכון יחדיו באותה השמלה, ותעיד על כך ההצלחה העצומה של האופנה הצנועה גם בקרב קהל חילוני. מכל הסיבות האלו החלטנו בעדי שרעבי כי מכירה של בגדים לדתיות באינטרנט תהיה חלק בלתי נפרד ממה שאנחנו מציעות ללקוחותינו. הרעיון מאחורי זה הוא לאפשר לכל אחת להתפנק ולהתחדש בשמלה צנועה לאירוע, או סתם ליום יום. זה שאנחנו מציעים למכירה בגדים לדתיות באינטרנט מקל על נשים חילוניות שלעיתים לא רוצות לנסוע עד ירושלים להזמין שמלות צנועות לבת מצווה, או לכל אירוע אחר, שתגיע עד לפתח ביתה בקלות ובנוחות.

אופנה צנועה שמתאימה לכל אחת

מה שמאפיין את עדי שרעבי בעיצוביה זה השילוב הייחודי שהיא מבצעת בין אופנה צנועה לטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה. האבחנות המדויקות שלה מאפשרות לה לקחת את המוטיבים החמים ביותר בעולם האופנה ולמצוא את האיזון הנכון בינם לבין כללי הצניעות. כל שמלה ובגד שיוצא מהמתפרה שלנו הוא פלא בפני עצמו ומיועד להילבש באירועים שבהם את רוצה להיראות מדהים ולהרגיש מדהים. העובדה כי השמלה צנועה לא מחייבת כי התחושה שלך כלפי עצמך בעודך לובשת אותה צריכה להיות צנועה גם כן. עכשיו את יכולה ללבוש אופנה צנועה ולהרגיש נוצצת ומדהימה.

כתבנו כאן לא פעם ולא פעמים על שמלות בת מצווה צנועות והסיבה העיקרית שעשינו את זה היא כי הבנו שהרבה מאוד אימהות חוששות ללבוש שמלות מסוימות לבת המצווה של ביתן. הן רוצות להיראות ייצוגיות ולכבד את האירוע במלוא הרצינות ובעינינו אין דבר חשוב ומבורך מכך. אך כעת, עם הנגישות של בגדים לדתיות באינטרנט כבר לא צריך להתפשר על הרצון להיות ייצוגיות לבין הרצון להרגיש נשיות. כיום את יכולה להיות אישה צנועה ולהרגיש הכי טוב בעולם, בלי לפגוע באיש ועם כיבוד מקסימלי של האחר, בעזרת שמלות צנועות מדהימות שממתינות לך אצלנו באתר.

לסיום חשוב לנו להוסיף הערה קטנטנה. אנחנו לא רק קיימים באינטרנט, יש לנו גם שלושה סניפים שבהם נשמח מאוד לראותכן ולארח אתכן.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן