זה רק נראה חם: טיפים לבחירת שמלה צנועה לקיץ

אם יש דבר אחד שבגינו צריך להביא פרס של כבוד לכל הנשים הדתיות והצנועות זו העובדה שגם בחודש אוגוסט הן ממשיכות ללבוש שמלות צנועות. מי שלא ניסתה ללכת עם שמלה בחודשי הקיץ וסבלה מגלי החום הנוראיים של אוגוסט, לא ידעה באמת עד כמה חם יכול להיות בתוך שמלה. אבל אצלנו בעדי שרעבי אנחנו מייצרות את השמלות שלנו מתוך מחשבה מתמדת על הנשים שאמורות ללבוש אותן ולא רק מתוך הליכה בנורמות המקובלות של הצניעות וזו גם הסיבה שהחלטנו שזה הזמן המושלם לצייד אתכן בכמה טיפים שיעזרו לכן בבחירת שמלה צנועה לקיץ.

טיפים לבחירת שמלת קיץ צנועה

  1. הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא כמובן על איפה בכלל מחפשים וקונים שמלה צנועה לקיץ והדבר החשוב ביותר שאנחנו יכולות להגיד בהקשר הזה זה שבקיץ קונים בגדים באינטרנט. נכנסים לחנות המקוונת שלנו, מוצאים את השמלה הצנועה המועדפת עלייך ופשוט מזמינים. בלי לצאת מהמזגן ובלי להזיע בלי אבחנה.
  2. עוד דבר שחשוב לדעת לפני שבוחרים שמלה צנועה לקיץ זה לאיזה אירוע אנחנו הולכות ומתי הוא מתרחש. אם אנחנו הולכות לאירוע משפחתי או לחתונה, אז מובן שלא נתלבש אותו הדבר. ומובן שגם יהיה הבדל ענק בין השמלה שנבחר למסיבה בערב ולחתונת צוהריים.
  3. כשאנחנו מסתכלות על שמלות לקיץ חשוב כמובן להסתכל על הגזרה והעיצוב, אבל חשוב מאוד לא לשכוח לבדוק את הרכב הבד ממנו עשויה השמלה. ככלל אצבע לשמלות צנועות לקיץ מומלץ לבחור בבדים הבאים: כותנה, פשתן, ויסקוזה או במבוק.
  4. דעי את הגובה שלך. לא הרבה נשים יודעות זאת אבל אחד הדברים המשפיעים ביותר על גזרה של שמלות צנועות הוא גובה האישה שלובשת את השמלה. כיוון שאורך השמלה הוא פקטור חשוב מאוד בשמלות צנועות, חשוב להבין מה אורך השמלה בהתאם לגובה שלך כדי שתוכלי לדעת איפה תסתיים השמלה.
  5. חפשי שמלה בלי חגורה. לאחרונה אנו רואות כי ישנה עלייה חדה בטרנד שמשלב בין שמלות צנועות לחגורות כדי לייצר גזרה מעט שונה, אבל חשוב להבין כי החגורה בימי הקיץ יכולה לייצר תחושת חנק ומומלץ לא לשים דבר על החולצה כדי לא להוסיף חום ולחץ.
קונים גדים צנועים אצל עדי שרעבי גם בקיץ

שמלות הקיץ הצנועות של עדי שרעבי

כל אישה במגזר הדתי והחרדי כבר יודעת את זה, ועכשיו זה הזמן גם של החילוניות להכיר. עדי שרעבי מצליחה להפתיע כל קיץ מחדש עם קולקציית שמלות קיץ גם לנערות. לאורך השנים בהן אנחנו פועלות הצלחנו לבנות לעמנו קהל לקוחות נאמן שעוקב אחרי הקולקציות השונות שלנו וככזה הן גם זוכות להשפיע על הקולקציות שלנו. הייחוד של השמלות הצנועות של עדי שרעבי, ושל כל הקולקציות המוצעות אצלנו, הוא שאנחנו מייצרים את כל העיצובים שלנו למען הלקוחות שלנו ותוך כדי התחשבות מלאה בהן.

רק כדי לסבר את האוזן נסביר כי עוד לפני שעדי שרעבי עיצבה את השמלה הראשונה שלה היא עבדה בחנות בגדים לציבור הדתי. וכבר בחנות ההיא עדי שמה לב לעובדה שמרבית השמלות והעיצובים המיועדים להיות צנועים הם פשוט חסרי צורה, אבל הלקוחות שרכשו אותן היו מעוניינות בשמלות יפות וטרנדיות שיהיו גם צנועות. מהצורך הזה החליטה עדי שרעבי להתחיל את העסק שלה וכיום, כמה שנים לאחר מכן, אנחנו עומדות כבר על שלושה סניפים ברחבי הארץ ועוד אלפי לקוחות מרחבי העולם שכבר הבינו כי כל אישה שמחפשת שמלה צנועה לקיץ או לחורף חייבת להכיר את עדי שרעבי.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן