מטפחות ראש מעוצבות: איך להתלבש צנוע ובסטייל?

לא קל להתלבש צנוע ולשמור על סטייל. עד לא מזמן רק עצם המחשבה על שילוב המילים אופנה צנועה היה מעלה צחקוקים, אבל לאחרונה יותר נשים דתיות החליטו שנמאס להן להתלבש בחוסר סטייל והן רוצות להשקיע בעצמן ועדיין לשמור על צניעותן. כך התפתח הסטייל הייחודי של האופנה הדתית שכבר אפשר למצוא אותו במגזרים אחרים ונדמה שאין מנוס מאשר להשקיע בכתיבת מדריך לאלו שמעוניינות להתלבש צנוע ולכבוש מטפחות ראש מעוצבות כחלק מהלוק הכללי שלהן כיוון שמדובר על חלק מרכזי מבחירת שמלות ערב לדתיות.

מטפחות ראש הן בסיס האופנה הצנועה

אפשר לראות סגנון אופנתי כמכלול המורכב מגורמים קטנים שהופכים אותו למה שהוא. חשוב מאוד שנדע להפריד את הרכיבים השונים שהופכים אופנה לאופנה צנועה וזאת בעיקר כדי שנוכל לשנות את חלקם ולהתאימם לסגנון האישי שלנו. אחד מאותם רכיבים, ויש שיאמרו שהוא הבסיס שממנו מתחילים להרכיב את הפריזורה, הוא מטפחות ראש מעוצבות שהפכו לפריט חובה בכל ארון של פאשניסטה מהמגזר.

באופן מסורתי, מטפחת ראש היא פריט שאישה מתחילה ללבוש לאחר חתונתה. לכל זרם בדת יש את סגנון כיסוי הראש שלו, אך המשותף לכולם הוא שבכולם אנו רואות שינויים בעיצובים שמושפעים מהפתיחות החדשה שיש בעולם האופנה הצנועה. אבל המטפחות לא מתפקדות בחלל ריק, עליהן להתאים לאירוע הספציפי שלשמן הן נלבשות וכך התפתחו סגנונות ושילובים שמותאמים לפריטים כמו שמלות ערב לדתיות או שמלות ליום יום. כדי שלא נדבר רק באוויר, אנחנו רוצות להביא גם כמה טיפים ספציפיים לשילובים של כיסויי ראש עם שמלות ערב לדתיות.

  • הפרדה בין צבע המטפחת לצבע השמלה – נשים רבות בוחרות ללבוש שחור, במיוחד כאשר מדובר על שמלות צנועות במידות גדולות כיוון ששחור הוא צבע שמרזה. אבל זה לא אומר שכל המראה שלך צריך להיות שחור ומדכא, אם בחרת ללכת עם שמלה בצבע שחור את לא חייבת להתאים את המטפחת לצבע השמלה. להיפך, אם יש לך שמלה שחורה תבחרי במטפחת צבעונית.
  • סרט לשיער ככיסוי ראש – הקהילה הדתית היא רחבה ומכילה בתוכה זרמים רבים. בחלק מאותם זרמים גוברת התופעה של סרטי שיער המשמשים ככיסוי ראש. הטרנד הזה החל לגבור בעיקר לאחר שנשים חילוניות רבות אימצו אותו ונהוג לשלב סרטים לשיער עם שמלות לאו דווקא באירועים אלא בחיי היום יום.
  • התייחסי למראה כמכלול ולא כפריטים נפרדים – בואי למשל נדמיין שאת מתכננת ללכת לבת המצווה של ביתך, כנראה השקעת מאמץ רב בחיפוש בין אינסוף שמלות בת מצווה צנועות בטרם מצאת את השמלה המושלמת. את אותה השקעה את צריכה לתת גם למטפחת הראש שלך שכן היא יכולה להרים או להוריד את המראה הכללי שלך ומובן שאת רוצה להיראות במיטבך.
מטפחות כיסוי ראש בסטייל

התחושה חשובה מהמראה

מעבר להתפתחות האדירה שאנחנו רואות בעיצובים ובגישה לאופנה צנועה שמתבטאת במטפחות שיער מעוצבות ושמלות ערב צנועות שאפשר להשיג בכל מקום. יותר מכך, השינוי הוא בגישה אל האישה הדתית. אם עד המהפכה האופנתית היה נהוג לעצב שמלות לדתיות באופן טכני וחסר צורה, אז היום השמלות המוצעות לציבור הדתי הן שמלות מעוצבות שמותאמות לרשת רחבה של גזרות כך שכל אישה תוכל להרגיש בנוח בשמלה שאותה תבחר.

התחושה שלך בתוך השמלה היא למעשה האלמנט החשוב ביותר בבחירת המראה הכללי שלך. אל תנסי לבחור רק בשמלות ומטפחות שנחשבות ליוקרתיות ויפות, הדבר החשוב ביותר הוא שאת תרגישי בנוח עם הבגדים שאת הולכת ואז כל התחושה הזו פשוט תוקרן החוצה. זכרי תמיד שאת זו שאמורה ללבוש את הבגדים ומי שחשוב זה את ולא אף אחד אחר. בעדי שרעבי אנחנו מקשיבות תמיד לצרכי הלקוחות שלנו ומנסות לייצר את השמלות המושלמות ביותר לציבור הדתי. את מוזמנת לבקר אותנו באחד משלושת הסניפים שלנו הפזורים ברחבי הארץ, או להתרשם מהקולקציות השונות המוצגות באתר האינטרנט שלנו.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן