הכול בזכות הפריטים הקטנים: התיקים האופנתיים שאת חייבת לשלב לכל הופעה

התיקים האופנתיים שאת חייבת לשלב לכל הופעה

כשמדברים על סטייל, לא תמיד מתכוונים רק לשמלה שלובשים. לפעמים הסטייל יכול להגיע מכיוונים אחרים, כמו למשל משילוב של תיקים אופנתיים כחלק מהלוק הכללי. בעדי שרעבי אנחנו מאמינות בלב שלם כי צניעות וסטייל לא בהכרח סותרים זה את זה ולכן החלטנו להקדיש מאמר שלם על שילוב של תיקים אופנתיים שיעזרו לכל אחת לשדרג את הלוק שלה.

מה צריך לדעת על תיקים אופנתיים?

כמו כל דבר, גם תיקים אופנתיים מתחלקים לשתי קטגוריות עיקריות – התיקים הקלאסיים והתיקים הטרנדים. אנחנו רוצות להתמקד במאמר הזה בחלק של התיקים הקלאסיים. הבחירה להתמקד בתיקים קלאסיים נובעת מהעובדה כי בעוד הטרנדים מתחלפים בכל עונה, עם קלאסיקה אי אפשר לטעות. הדבר החשוב ביותר בבחירת תיק זה כמובן ההתאמה לאישיות. זה אומר שלפני שנלך לקנות תיק אופנתי רק כי הוא יפה, אנחנו צריכות לראות שהתיק הזה באמת מתאים לנו.

באומרנו שצריך לבדוק כי התיק מתאים לנו, אנחנו למעשה מתכוונות שהתיק צריך לענות על הקריטריונים הבאים:

  • נוחות
  • התאמה לאופי
  • התאמה לסגנון החיים

יש כאלו שיגידו שגם צריך לבדוק כי התיק איכותי, אך על השאלה מהו איכותי אנחנו לא רוצות להיכנס כאן כי היא מורכבת ודורשת מאמר נפרד. אבל כן נגיד כי מבחינתו הדבר שהכי חשוב לדעת על תיקים אופנתיים זה שמי שהולכת עם התיק צריכה לאהוב אותו ולהרגיש איתו בנוח.

איך מתאימים תיקים אופנתיים למה שלובשים?

התיק הוא אביזר לבוש שיכול להרים את הלוק שלנו לגבהים חדשים, רק בעזרת שילוב נכון וקולע של תיק עם שמלה אפשר לקבל מראה חדש לחלוטין. ככלל אצבע נגיד שבכל הנוגע לשמלות לדתיות, הכי מתאים לשלב להן תיקי צד ארוכים. הסיבה שאנחנו רוצות לבחור בתיק שלא יושב צמוד לגוף היא שאם התיק יהיה צמוד הוא עלול לפגוע בגזרה של השמלה ולגרום לנו להרגיש מעט פחות בנוח, או להרוס את הלוק שבנינו.

תיק שחור ואלגנטי הוא פריט חובה בכל ארון כי הוא תמיד יישאר אופנתי, אך גם כי הוא ניתן לשילוב בכמעט כל מראה. למצוא בגדים לדתיות בסטייל זו לא משימה פשוטה, מרבית המקומות מציעים קולקציות שנראות אותו הדבר ולכן תיק שחור שישדרג את המראה הנושן הוא דבר כל כך חשוב. אנחנו ממליצות באופן כללי שיהיה לכן יותר מתיק שחור אחד, רצוי בכמה עיצובים שונים, וכך תוכלו לגוון ולרענן את כל השמלות לדתיות שברשותכן.

התיקים האופנתיים שאת חייבת לשלב לכל הופעה

מתי לשלב תיק אופנתי שישתלב במראה הכללי?

האמת היא שאין מצב שבו תיק לא יהיה שימושי, גם כשאנחנו הולכות לסידורים אנחנו צריכות להיראות טוב ולהרגיש בנוח. תיק יכול לעזור לנו לסחוב דברים והוא לא חייב להיראות כמו ילקוט של בית ספר. נכון שלא תמיד אנחנו לובשות שמלות מיוחדות ולפעמים אנחנו יוצאות מהבית עם שמלות צנועות ליום יום, אבל דווקא ברגעים כאלו אנחנו ממליצות להוסיף איזשהו טוויסט קטן למראה הכללי עם תיק אופנתי מיוחד.

מעבר לכך, כשאנחנו הולכות לאירועים מיוחדים כמו חתונה או בר מצווה, אנחנו מצטיידות בתיק אופנתי. צוות המוכרות שלנו בחנויות עדי שרעבי ישמח לייעץ לך ולעזור בהתאמה של המראה המושלם בעבורך. הייחוד שלנו בעדי שרעבי הוא לא רק בעיצובים ובעובדה שהשמלות שלנו מתאימות לנשים דתיות שרוצות להיראות מהמם. הייחוד שלנו הוא בהקשבה וברצון המתמיד של העובדות שלנו לתרום מהניסיון שלהן ללקוחותינו. בואי והצטרפי גם את לחברות של עדי שרעבי ותהני מחוויית קנייה שהיא הרבה יותר מסתם בגדים לדתיות בסטייל.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן