איך לשלב צניעות עם סטייל

בשנים האחרונות יותר ויותר נשים שמתלבשות צנוע גילו מחדש את עולם האופנה והבינו שאין קשר ומניעה בין לבוש צנוע לסטייל. סטייל הוא משהו אישי שיכול לבוא לביטוי בכל סוג לבוש בין אם הוא צנוע או לא, לכן חשוב לשים דגש על הדברים החשובים בסטייל אישי והם האמירה והטעם האישי של המתלבשת וכמובן מה מתאים ומחמיא לה בהתאם למבנה הגוף שלה. עולם האופנה הצנועה כל כך מתפתח לאחרונה שניתן לראות גם המון בלוגריות אופנה צנועות ברשת שמתלבשות בצורה מושלמת ואף נשים שמתלבשות כך לא מתוך אמירה דתית אלא מתוך בחירה וטעם אישית. הדוגמא הכי קלאסית לכך היא משפחת המלוכה הבריטית שמהן נלקחת המון השראה בעולם האופנה הצנועה.

אקססוריז זו מילת המפתח

כל אישה שאוהבת להתלבש יודעת שאפשר לשדרג את הבגד הכי פשוט בארון להופעה מושלמת בעזרה האקססוריז המתאים. את יכולה לקחת שמלה פשוטה וחלקה להוסיף לה שרשרת זהב, כובע או כיסוי ראש מושך, משקפי שמש, תיק מעניין עם צעיף קטן קשור אליו, והנה את נראית כאילו יצאת מתצוגת אופנה. אקססוריז הם העניין האמיתי בסטיילינג וצריך לדעת איך לשלב אותם נכון, בטעם ובחוכמה. בלעדיהם הלבוש יראה בנאלי ומשעמם וללא אמירה אישית. כל הכיף בהם שאת יכולה ללבוש את אותה השמלה או הבגד מספר פעמים עם אקססוריז שונים וזה יראה כמו שתי הופעות שונות לחלוטין. מה שטוב בזה גם שניתן לרכוש אותם וללבוש אותם ברמה יומיומית והשילובים וכמות האופציות איתם הן בלתי מוגבלות, פשוט תתפרעי.

אופנה צנועה עם סטייל

התאמת הגזרה למבנה הגוף

מאוד חשוב לדעת לזהות את מבנה הגוף שלך ולהתאים את הגזרה של הלבוש בהתאם. אם עד היום הרגשת שהבגדים לא מחמיאים לך זה כנראה כי התלבשת בלי לחשוב מה מתאים לגזרת הגוף שלך, ואין כאן בכלל קשר למבנה גוף או משקל. לכל אחת בכל סוג גוף, צורה ומשקל יש את סוג הלבוש שיגרום לה להיראות מדהים, פשוט צריך לדעת לזהות אותו.

  • מבנה גוף אגס –
    הכוונה היא למבנה גוף בעל כתפיים וחזה צר ואגן וירכיים רחבים יותר. למבנה גוף כזה פריטי הלבוש שיתאימו הם חולצות עם כריות כתפיים, שרשראות או צעיפים כדי להבליט חלק עליון, חצאיות או שמלות בגזרת A מתרחבת, שרוולים תפוחים, וחולצות עם עיטורים.

  • מבנה גוף משולש הפוך –
    הכוונה היא למבנה גוף בעל כתפיים רחבות ואגן וירכיים צרים יותר. למבנה גוף כזה פריטי הלבוש שיתאימו הם שמלות או חצאיות עם הדפס בחלק התחתון, שמלות צרות למעלה ורחבות למטה, חצאיות מתרחבות, ג’קטים מחויטים בקו המותן, וחצאיות קפלים או שכבות.

  • מבנה גוף שעון חול –
    הכוונה היא למבנה גוף שבו רוחב הכתפיים והירכיים שווה והמותן צרה יותר. לסוג מבנה גוף זה יתאימו בגדים צרים ומחויטים, הדגשה של קו המותן בעזרת חולצות, שמלות, ג’קטים עם חגורה במותן, חצאיות עיפרון וחצאיות בגזרה A, ובכללי גזרה גבוהה של חצאיות שנחתכת במותן ומדגישה אותו.

  • מבנה גוף מלבני –
    הכוונה היא למבנה גוף ישר ללא מותן צרה. למבנה מסוג זה יתאימו בגדים עם קפלים או עודף בד באזור החזה, חולצות או שמלות בגזרת מעטפת, חולצות או שמלות עם כתפיים מודגשות או מעוטרות, כריות כתפיים, חגורות עבות בקו המותן להדגשה וחיתוך, ג’קטים באורך המותן, חצאיות עיפרון בגזרה גבוהה, וחצאיות מתרחבות.

  • מבנה גוף עגול –
    הכוונה היא למבנה גוף שבו הבטן והחזה רחבים יותר משאר הגוף. למבנה מהסוג הזה יתאימו חצאיות בגזרת A, חצאיות מחויטות בגזרה ישרה, ג’קטים מחויטים וצמודים במותן, גזרות רופפות עם בד עודף, חולצות ארוכות וטוניקות, חולצות ושמלת בגזרת מעטפת, וגזרת אמפיר שהיא גזרה שמדגישה את הקו שמתחת לחזה ומטשטשת את אזור הבטן.

לבוש בטרנדים

אז אחרי שמצאתן את סוג מבנה הגוף שלכן והגזרות שמחמיאות לכן, הבנתן את החשיבות של אקססוריז בלבוש, עכשיו נדבר על טרנדים. טרנדים הם בעצם אופנה חולפת, האלמנטים שהכי נחשקים באותו הרגע, ואם את רוצה להיות מעודכנת בשיא הסטייל שווה לשים לב אליהם ולהתחקות אחריהם בהתאם לטעם האישי שלך. יכולים להיות משקפיים בצורה מסוימת, צבע של אותה העונה, סוג בד, כובע מסוים, נעליים בצורה מסוימת ועוד. רק לפתוח את העיניים ולשים לב.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן