איפה ניתן למצוא שמלות צנועות ומיוחדות?

מי שמסתובבת באזורים דתיים בוודאי יכולה להעיד בעצמה על השינוי העצום באופנה הצנועה. מה שבעבר היה נתפס כחלום רחוק, הפך לאחרונה למציאות. יותר ויותר נשים דתיות וחרדיות בוחרות לרכוש את בגדיהן אצל מעצבות דתיות שמציעות שילוב מרענן בין אופנה צנועה לאופנה עדכנית. אך אם זאת, עדיין אי אפשר למצוא שמלות צנועות מיוחדות בכל חנות וחנות. אז כדי שלא תצטרכי להתרוצץ בכל העיר ולחפש אותן, החלטנו לכתוב מאמר קצר על איפה אפשר למצוא שמלות צנועות ומיוחדות.

עדי שרעבי – סניפים ומשלוחים בכל רחבי הארץ

הסניפים של עדי שרעבי פזורים בכמה נקודות עיקריות ברחבי הארץ, זאת כדי להוות מענה למגוון רחב של נשים דתיות וחרדיות שמבקשות ליהנות מאופנה צנועה איכותית ולא יקרה. בזכות קו המחשבה הייחודי שמלווה את כל עיצוביה, הפכה בשנים האחרונות עדי שרעבי לאחת השגרירות המרכזיות של האופנה הצנועה בישראל ובעולם. רק לאחרונה דריסת הרגל הזו התרחבה עם קולקציה חדשה בשיתוף פעולה עם השחקנית והמגישה עדן הראל. לעדי שרעבי סניפים בשלוש ערים גדולות ומרכזיות, ולצד זאת אפשר גם לרכוש את כל העיצובים ואת כל הבגדים שלה באתר האינטרנט שלה המבצע משלוחים בכל רחבי הארץ.

החנות של עדי שרעבי בקריית אתא היא אולי המפורסמת מכולן. מדובר על החנות הראשונה מכל סניפי עדי שרעבי וככזו היא גם החנות שלה שמורה הפינה החמה ביותר בליבנו. בחנות זו עשה המותג את צעדיו הראשונים ובעזרת הקשבה מתמדת לצרכי הלקוחות, והתעקשות על לייצר אופנה צנועה ומיוחדת, הצליחה עדי שרעבי לפרוץ דרך בעבור מעצבות דתיות בכל הארץ. ההצלחה של עדי שרעבי בקריית אתא אותתה לנשים דתיות רבות כי מותר להן לחלום וכי יש ביקוש לאופנה צנועה שמשלבת בין טרנדיות לבין מסורת.

לאחר שביססה את מעמדה והצליחה לבנות נישה חדשה בעולם האופנה, המשיכה עדי שרעבי בביסוס מעמדה בחברה הדתית והמסורתית. הסניף של עדי שרעבי ירושלים הוא השני שהוקם והחשיבות שיש לסניף זה לא פחותה מהחשיבות שיש לסניף הראשון והמקורי. אין צורך באמת להסביר מדוע ירושלים היא המקום המרגש ביותר שבו יכלה עדי להקים את החנות השנייה שלהם, אך מעבר לחשיבות הדתית והרגשית, הסניף של עדי שרעבי בירושלים הצליח להשריש את המותג שלה בקרב הציבור הדתי כולו וכיום גם נשים רבות מהציבור החילוני נוסעות במיוחד לירושלים וקריית אתא כדי להתחדש בשמלה צנועה.

עדן הראל בסניפים עדי שרעבי

הסניפים של עדי שרעבי הם קצה הקרחון

לאחרונה הצטרף ונפתח סניף חדש לעדי שרעבי בפתח תקווה. התוספת החדשה הזו היא רק סנונית בתוכנית רחבה יותר של הקמת סניפים לעדי שרעבי בעוד נקודות ברחבי הארץ. המטרה היא להנגיש את האופנה הצנועה לכל אישה ונערה בישראל כדי שזו לא תצטרך לנסוע שעות רק כדי להתחדש בשמלה צנועה לאירוע. עוד צעדים שאנחנו מבצעות אל עבר המשימה שלנו הם שיתופי פעולה עם חנויות אופנה ברחבי הארץ שבחלקן אפשר למצוא קולקציות ועיצובים מקוריים של עדי שרעבי, ולצד זאת יש כמה חנויות ברחבי העולם שמוכרות גם כן עדי שרעבי.

אבל אולי הדבר החשוב ביותר, מכל סניפי עדי שרעבי שהזכרנו, הוא אתר האינטרנט של עדי שרעבי. מדובר על מקום אחד שמרכז את כל העיצובים והקולקציות החדשות ביותר, לצד מבצעים והטבות ייחודיות שממתינות לכן וחלקן מוצעות בבלעדיות לגולשות באתר. כמו בחנויות ובסניפים של עדי שרעבי, גם באתר האינטרנט תוכלי למצוא את האופנה הצנועה האיכותית והיפה ביותר ומובן שגם את השירות האדיב והמפורסם שלנו.

אז לא משנה אם את מעדיפה לרכוש שמלות צנועות באינטרנט או בחנות פיזית, אנחנו בעדי שרעבי מציעות לך את כל האפשרויות האלו ועוד המון הפתעות. אז בואי לבקר או היכנסי לחנות המקוונת ותפגשי בשמלה הבאה שלך.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן