בגדים לדתיות בסטייל – גזרות מחמיאות, צנועות ובכל המידות

בשנים האחרונות אנחנו שומעות יותר ויותר דיבורים על כך שהחברה החרדית משתנה. יש בזה מן האמת, אך מה שיותר משתנה זה שהחברה החרדית מקבלת את מקומה בחברה הישראלית. נגמרו הימים שבגדים לדתיות היו רק שמלות ענקיות וחסרות צורה, אין יותר צורך לחפש בנרות אחר שמלות ערב לדתיות כיוון שהיום האופנה הצנועה חדרה למיינסטרים הישראלי ונדמה שהיא שם כדי להישאר. היום אין בעיה להשיג בגדים לדתיות בסטייל ובקלות בכל עיר שמכבדת את עצמה.

מידות גדולות לנשים דתיות

אצלנו בעדי שרעבי תמצאו רק בגדים לדתיות בסטייל ובגזרות שמחמיאות לכל אחת ואחת מכן. נשים דתיות כבר לא צריכות להסתפק במועט או להתפשר על בגד שגורם להן להרגיש לא בנוח. כמעצבת בגדים לדתיות המגיעה מבית מעורב של אבא חילוני ואימא חרדית, עדי שרעבי שמה אל מול עיניה את ערכי הצניעות, אך לצד זאת היא יודעת כי הבגד צריך מעל הכול לשרת את זו שלובשת אותו לגרום לה להרגיש טוב עם עצמה. זו הסיבה שתמצאו אצלנו מגוון של בגדים לדתיות בסטייל החם ביותר, אך ברוח התורה.

בגדים לדתיות בסטייל לא מתבטאים רק שמלות צנועות לאירועים

קולקציית השמלות צנועות לאירועים של עדי שרעבי כבר הפכו לשם דבר בחברה הדתית, ואף מחוצה לה בחברה החילונית. העובדה כי את דרכה המקצועית החלה עדי כמוכרת ולאחר מכן מנהלת של חנות בוטיק לאופנה צנועה לימד אותה בצורה הטובה ביותר את הצרכים והרצונות של הנשים שעומדות ללבוש את השמלות שלה בסוף היום. עם ההבנה כי כל אישה רוצה להרגיש בנוח, אך להיראות במיטבה היא החלה לעצב את שמלות צנועות לדתיות שמגיעות בכל הגזרות והמידות. הביקוש עבור שמלות צנועות במידות גדולות הוא עצום ולא ממומש, אין כמעט חנויות של שמלות ערב צנועות בירושלים למשל המציעות מידות גדולות לנשים דתיות ולטווח הזה נכנסה עדי שרעבי כמעצבת שמלות לדתיות שמייצרת שמלות צנועות אך אופנתיות.

מעבר לשמלות ערב לדתיות ושמלות צנועות לאירועים מציעה עדי שרעבי קולקציות ייחודיות גם לילדות ומתבגרות המבקשות להיראות במיטבן, תוך כדי הקפדה על צניעות וחוש אופנתי מפותח. קולקציית שמלות הבת מצווה הצנועות של עדי שרעבי משתלבות באופן מושלם לצד שמלות הערב הצנועות אשר היא מציעה לאימא, מה שהופך את הביקור והחיפוש אחר השמלה המושלמת גם ליום כייפי בעבור האם והבת.

שמלות ערב לדתיות בירושלים וקריית אתא

את החנות הראשונה שלה כמעצבת שמלות לדתיות פתחה עדי שרעבי בקריית אתא ושם היא גם החלה להציע מידות גדולות לנשים דתיות, בעקבות הביקוש הרב שבו נתקלה בשטח. העובדה כי עדי משלבת את טעמה האישי יחד עם רצונותיה של לקוחותיה הופכת את העיצובים שלה לדבר החם והנכון ביותר בתחום האופנה הצנועה. לא לחינם כבר בגיל צעיר היא נחשבה לאחת ממעצבות השמלות לדתיות ששווה לשים לב אליהן ובין הבודדות שאכן הגשימו את ההבטחה.

היכנסו עוד היום והתרשמו מקולקציית 2021-2020 החדשה שלנו שעומדת להיות הדבר החם ביותר בסתיו ובחורף הבאים עלינו לטובה. מחכות לכן שם קולקציות של שמלות מלהיבות ומרהיבות שיהפכו את החורף למואר יותר ואת התחושה שלך לחמימה יותר.

את שמלות הערב הצנועות והאופנתיות של עדי שרעבי תמצאו אצל הספקים המורשים או באחת משתי החנויות הרשמיות שנמצאות בקריית אתא ובירושלים. אתן מוזמנות גם להיכנס לאתר שלנו ולרכוש בקלות שמלות צנועות לאירועים או שמלות צנועות ליום יום, מבחינתנו כל יום הוא יום נפלא להתלבש יפה ולהרגיש נהדר עם עצמנו ואנחנו מזמינות אתכן להצטרף אלינו וליצור איתנו קשר על כל שאלה שעולה לכן במהלך ההזמנה.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן