טיפים לכלת בת מצווה שתשמור על צניעות עם ים של סטייל

ההתרגשות שיש לפני אירוע בת המצווה היא מהגדולות והמשמחות ביותר בחייה של נערה. זהו למעשה האירוע הגדול ביותר שמוקדש כולו לכבודך וברגעים כאלו כל מה שהנערה רוצה זה להיראות ולהרגיש במרכז הבמה. בחברה שלנו אירועי בת מצווה אומנם פחות נוצצים וגרנדיוזיים מאשר במקומות אחרים, אך בכל זאת מדובר על אירוע רב משתתפים שדורש יחס ייחודי כדי להצליח ולהוציא את התלבושת היפה ביותר. במאמר הזה נביא כמה טיפים שיעזרו לכלת בת המצווה לשלב בין צניעות לסטייל בצורה משכנעת וקלה לביצוע.

כלת בת המצווה – האירוע הזה הוא בשבילך

הדבר החשוב ביותר עבור כל כלת בת מצווה הוא להבין מה היא רוצה. הרבה פעמים נוצר מצב שחגיגות בת המצווה הופכות להיות אירוע של ההורים שרוצים להזמין המון חברים ואנשים שכלת בת המצווה לא מכירה, אבל אנחנו מציעות גישה מעט שונה. נסו לשלב בצורה הרמונית את הרצונות של כלת בת המצווה עם הרצונות של ההורים, זו אולי לא המשימה הפשוטה ביותר אבל ברגע ששמים את הקלפים על השולחן וכל צד יודע מה השני רוצה אפשר להגיע לפתרונות והבנות.

מעבר לנושא המסיבה וכמות המוזמנים, עוד נושא שחשוב לדבר עליו הוא סגנון הלבוש באירוע. בעבור הורים מסוימים הכוונה באופנה צנועה היא אותה אופנה כבדה ומיושנת שאותה מכירים מאז ומעולם, אבל אנחנו בעדי שרעבי מציעות גישה אחרת גם בגזרה הזו ולכן אצלנו תמצאו אופנה צנועה בסטייל. זכרי שככלת בת המצווה מגיע לך להרגיש טוב עם עצמך וזה שאת רוצה להיות אופנתית ולהתלבש בסטייל, לא אומר שזה חייב להיות בניגוד לצניעות. קיימים כיום המון אפשרויות שעונות על הקטגוריה של אופנה צנועה שמשלבות בין צניעות לסטייל ועדכניות.

שמנת לורקס טיפים לשמלת בת מצווה

טיפים לכלת בת המצווה – איך להתלבש בסטייל וצניעות

למזלנו האופנה הצנועה מתחילה להיות חלק בלתי נפרד מעולם האופנה העולמי ורק בחודשים האחרונים נרשמה עלייה מטאורית בביקוש ל”דוס שיק” בקרב הציבור הרחב. זה אומר שכיום לא צריך להסתובב במשך חודשים כדי למצוא שמלות לנערות דתיות שמשלבות בין צניעות לסטייל, אפשר פשוט לפתוח את האינטרנט ולמצוא מבחר עצום של כאלו. אבל המבחר הגדול לא מעיד בהכרח על האיכות, לכן אנחנו מציעות תמיד לחפש חנויות שיש מאחוריהן חנות אמיתית שבה אפשר להתרשם מאיכות השמלות ולמדוד אותן.

שמלות בת מצווה לדתיות יכולות להשתלב בצורה טבעית עם אקססוריז רבים וזה אחד הטיפים החשובים ביותר שאפשר להגיד – נסי תמיד להתאים תיק שילך עם השמלה שלך. גם אם את לא מתכננת לשים שום דבר בתוך התיק, עצם העובדה שיש לך תיק עוזרת לייצר קונטרסט לשמלה ולהכניס עוד עומק וחיות למראה הכללי שלך. שווה להתייחס לתיק כאביזר הלבשה לכל עניין ודבר וממש להתייחס אליו בעת בניית האאוטפיט.

עוד דבר שחשוב לזכור הוא שבבואנו לחפש שמלות בת מצווה לדתיות, בדומה לשמלות לאירועים, אז חשוב לזכור שהמראה וההרגשה שלנו חשובה אך חשוב לה פחות שנוכל להתנועע בנוחות בשמלה. חלק גדול מהאירועים שאליהם נלבש שמלות יפות ומרשימות יהיו אירועים הכוללים ריקודים, חשוב שנוכל לרקוד בנוחות ולא להתעסק בהאם השמלה מתרוממת או לא.

עדי שרעבי אומנם החלה את דרכה בעיצוב שמלות אופנתיות וצנועות לקהלים מבוגרים יותר, אך אם יש דבר שהיא מעצבת בחדווה הגדולה ביותר זה שמלות לנערות. העובדה כי נערות מעדיפות לאתגר את הסטייל השגרתי מהווה אתגר בפני עדי שרעבי שהיא אוהבת להתמודד מולו ולהצליח לחדש בכל קולקציה מחדש עם שילובים מרהיבים של אופנה, סטייל וצניעות. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל המגוון הזה ובחנויות שלנו תוכלו גם למדוד ולהתרשם מאיכות הבדים והגימורים.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן