אח שלי מתחתן: 3 טיפים למציאת שמלה צנועה לחתונה

חתונה של אח היא מהדברים המרגשים ביותר שאפשר לחשוב עליהן, מלבד חתונה שלנו. אבל יש גם משהו משחרר יותר בחתונה של אח מאשר בחתונה של עצמנו, אין עלינו את כל הלחץ שיש על החתן והכלה, מה שמאפשר לנו להשתחרר יותר ובאמת ליהנות מהאירוע. כל אחת מאיתנו רוצה להתלבש מדהים ולהיראות במיטבה בחתונה של אחיה, אז כדי לסייע לך לשלב את האופנה החמה ביותר אך לשמור על צניעות ולכבד את המאורע התיישבנו עם המעצבת הראשית שלנו – עדי שרעבי, וחזרנו עם טיפים למציאת שמלה צנועה לחתונה.

איך למצוא שמלות צנועות לחתונה

בבואנו לחפש שמלות צנועות לחתונה של אחינו, אנחנו רוצות להתחיל את החיפוש בבתי אופנה קטנים שמתמחים באופנה צנועה. כיוון שקיימים בארץ המון מקומות שמציעים שמלות לחתונות, אך חלקם הרחב מציע שמלות שההגדרה צנועה לא בדיוק יושבת עליהן, אנחנו רוצות לדייק את החיפושים שלנו ולא לבזבז את הזמן ולקוות שאולי נמצא שמלה צנועה בחנות שלא מתמחה בדבר.

לאחר שהגענו לחנות השמלות הצנועות הרצויה להתחיל בה את חיפושינו, חשוב שנתחיל במבט כללי על החנות ובעיקר על העיצובים והגזרות של השמלות. טרנד האופנה הצנועה אומנם סוחף בסערה את המדינה, אבל עדיין תמצאו מקומות שמציעים שמלות חסרות צורה שלא עוצבו מתוך מחשבה על הנשים שאמורות ללבוש אותן, אלא רק על הרצון לייצר שמלה צנועה. שמלות צנועות לאירוע לא חייבות להיות חסרות צורה וסרות טעם, אפשר למצוא המון שמלות מהממות ומלהיבות שיעניקו לך תחושה מעצימה וטובה לגבי המראה שלך ועדיין לא ייחשבו כלא צנועות.

לאחות של החתן יש עוד חובות לקראת החתונה, מלבד להיראות מהמם בחתונה עצמה. זו הסיבה שחשוב מאוד להבין היטב מה את מחפשת לפני שתצאי למסע. לחנויות אופנה רבות יש היום אתרי אינטרנט שיאפשרו לך להסתכל ולהתרשם מההיצע ומסגנון המעצבת. תמיד שווה לשטוף את העיניים לפני שיוצאים למסע ולסמן לעצמנו מראש אילו חנויות אנחנו רוצות לבדוק. מה גם שבדיקה מקדימה באתר כנראה תעזור לך לחסוך זמן כי תמיד יש סיכוי שתראי את השמלה שלך וכל מה שתצטרכי לעשות זה רק למדוד אותה.

איך למצוא שמלת חתונה צנועה

טיפים למציאת שמלות צנועות לחתונות

  • אל תתפשרי על הנוחות. לא משנה כמה השמלה יפה ומדהימה, את צריכה להיות בתוכה יום שלם והדבר החשוב ביותר זה שתרגישי בנוח לאורך כל הזמן הזה.
  • הדבר הראשון שאת צריכה לבדוק בשמלות צנועות זה קודם כול הגזרה. במגזר הדתי נהוג לייצר שמלות צנועות עם גזרות רחבות מאוד כדי להתאים לכל מידות הנשים ולשמור על צניעות, אך כיום ישנן מעצבות אופנה דתיות צעירות שמובילות מהפכה עם שמלות צנועות ואופנתיות.
  • אל תלכי רק על שחור. נכון ששחור מרזה ומכובד, אבל שחור לא תמיד מצליח להוציא החוצה את האני האמיתי שלך ואת ממש לא חייבת לבחור בשמלה שחורה רק בגלל מחויבות חברתית כזו או אחרת.
  • כיסוי ראש יכול לשדרג את השמלה, אך חשוב להתאים את השמלה ואת הכיסוי מבחינה ויזואלית.
  • לפעמים שמלה שקטה יכולה לשדר עוצמה ולהיות מרשימה יותר משמלה מעוצבת ומלאת עיטורים.

שמלות לחתונה קונים בעדי שרעבי

עוד מאז הימים שבהם עבדה כמוכרת בבוטיק אופנה לנשים דתיות ידעה עדי שרעבי להתאים את השמלות הצנועות המדהימות ביותר לכל אירוע. הפירגון וההצלחה שלה עם הלקוחות היא שהביאה אותה להגשים חלום ולפתוח חנות קטנה לממכר שמלות צנועות. כך, ללא הכשרה פורמלית אך עם הרבה אהבה לאופנה, הצליחה עדי שרעבי להצעיד את חנות הבגדים שלה לתודעה של הציבור הדתי והחילוני כאחד וכיום אפשר למצוא את עיצוביה בשלוש חנויות הפזורות ברחבי הארץ ואצל משווקים מורשים ברחבי העולם.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן