מי את עדי שרעבי? – איך הפכת למעצבת אופנה צנועה מהמובילות בישראל

עדי שרעבי היא אחת ממעצבות האופנה הצנועה הפופולריות בעולם. שמלות הערב הצנועות שלה נמכרות בכל רחבי העולם לנשים המחפשות אופנה צנועה, אך באותה נשימה רוצות להשאיר חותם על האירוע. אך מאחורי סיפור ההצלחה הזה טמונה נחישות רבה והמון אהבה. אז איך קרה שמי שנולדה לבית חילוני בקצרין הפכה במרוצת השנים למובילת הקו האופנתי של המגזר הדתי?

עדי שרעבי – מעצבת אופנה צנועה שלא מתפשרת על סטייל

כשהייתה בת עשר אימא של עדי שרעבי חזרה בתשובה. הוריה החליטו שאהבתם הגדולה יכולה לעמוד בשינוי הגדול בחייהם והחליטו להישאר יחדיו כמשפחה חמה ואוהבת. במרוצת השנים עדי מצאה את התשובה גם היא ועברה להתגורר עם בעלה בקריית אתא וצברה ניסיון כמנהלת בחנות בגדים, עד אשר החנות נסגרה ועדי שרעבי יצאה לדרך עצמאית. בהתחלה הייתה מתמחה בבגדים לדתיות בסטייל, אך את עיצוביה הייתה שומרת למגירה. לאחר שבוטיק האופנה הצנועה שלה צבר לקוחות נאמנים והחל להתבסס כמקום החם ביותר בישראל לרכישה של בגדים לדתיות, עם דגש על שמלות ערב צנועות במידות גדולות ושמלות בת מצווה לדתיות, החליטה עדי שרעבי שזה הזמן לעבור לשלב הבא וכך נולד לפני כ-15 שנים מותג האופנה הצנועה – עדי שרעבי.

שמלות צנועות לדתיות בכל המידות

הרקע המגוון ממנו מגיעה עדי, והעובדה כי היא מגיעה ממשפחה המאמינה בפתיחות והכלה, הם אלו שמאפשרים לעדי שרעבי לייצר בגדים לדתיות שאפילו חילוניות רוצות ללבוש. בתחילת דרכה הייתה עדי מעצבת בעיקר שמלות בת מצווה לדתיות ומרבית הקולקציות שלה פנו לגיל הביניים מהמגזר הדתי-לאומי, אך עם ההצלחה הגיעו גם דרישות מהשטח. עדי זיהתה כי ההיצע בתחם השמלות הצנועות למידות גדולות לוקה בחסר וכי מרבית העיצובים הם בנאליים ולא מחמיאים ללובשת את השמלה. כאחת שמאמינה שהביטחון העצמי של כל אחת ואחת מתחיל מהרגשה נוחה בבגדים שאותה היא לובשת, החליטה עדי שרעבי לעצב ליין של שמלות ערב לדתיות ובין לילה הפכה לדבר החם בעולם האופנה הצנועה.

העובדה כי היא לא למדה עיצוב ומעולם לא תפרה בימיה לא מפריעים לעדי שרעבי להבין את החשיבות של גזרות. היא מגיעה מהשטח, מניהול ועבודה יום יומית עם לקוחות, וכך היא מבינה מיד ראשונה את החשיבות של גזרת השמלה. העיצובים של עדי שרעבי מאופיינים לא רק בגזרות רחבות היושבות בצורה מחמיאה על כל אחת, אלא גם בכך שמה שתראי בתמונה שיושב נהדר על הדוגמנית, יישב באותו אופן מופלא גם עלייך.

שמלות ערב צנועות במידות גדולות לא רק לדתיות


הדבר הייחודי שעדי שרעבי הצליחה לזהות, היה בראש ובראשונה הצורך של נשים מכל המגזרים בשמלות ערב במידות גדולות. לא רק בתחום האופנה הצנועה היה מחסור בפריטי לבוש מעוצבים ויפים, אך צנועים ומכבדים. ליין שמלות הערב הצנועות במידות גדולות של עדי שרעבי פשוט ענה על צורך שהיה קיים, אך נדחק מהמיינסטרים עד לאותו הרגע. הבגדים של עדי ממש לא מאופיינים רק בעובדה כי הם “אופנה צנועה”, הגזרות והעיצובים שהיא מייצרת זוכים למחמאות ממעצבי העל של תל אביב ולקוחות מכל הארץ מגיעות לחנויותיה בקריית אתא וירושלים.

מעבר לליין השמלות הצנועות במידות גדולות, עדי ממשיכה להציע קולקציות המהללות את הנשים שלובשות את הפריטים השונים, אך גם שומרות על ערכי המסורת היהודית. הבגדים של עדי מהווים גשר בין התרבויות השונות בחברה הישראלית ולראייה גם במגזר הערבי שמלותיה ועיצוביה זוכים להצלחה. לאחרונה חידשה עדי גם את קולקציית השמלות לילדות דתיות ואת שמלות בת המצווה לדתיות שהיא מציעה בחנות המקוונת שלה ואתן מוזמנות לקפוץ לבקר באתר וליהנות ממבצעים ומהפתעות נוספות.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן