מתלבטת איך לבחור שמלה שתתאים לאירוע הקרב ובא? הטיפים האלה תפורים עלייך!

שתרים יד מי מאיתנו שלא מצאה את עצמה עומדת מול הארון ומחפשת בנרות מה ללבוש לאירוע? לא משנה כמה בגדים יהיו בארון שלנו, אנחנו תמיד נמצא את עצמנו מול אותה הדילמה. כאחת שטרודה בשאלה מה ללבוש באופן קבוע, הבנתי שאני לא יכולה להמשיך ככה. ישבתי עם כמה מחברותיי הטובות ביותר וביחד גיבשנו רשימה של טיפים לכל מי שמתלבטת מה ללבוש לאירוע קרב ובא.

מה האירוע, מי הנוכחים ומי את.

כמו כל דבר בחיים, אנחנו צריכות להתחיל גם את התכנון של מה נלבש לאירוע על ידי תחקיר מקדים. הלוא, ברור לכל אחת מאיתנו שלא נלבש את הפיס הטוב ביותר שלנו לבת מצווה של האחיינית. לכל אירוע יש את הקודים וסגנון הלבוש שהולמים אותו, אך מעל הכול חשוב כי את תרגישי בנוח במה שאת לובשת. שמלות צנועות לאירוע הן פתרון מושלם לאירועים משפחתיים. הן מאפשרות לך להרגיש יפה ונוח, ועדיין להיראות במיטבך.

נסי לחפש מעצבת שמלות לדתיות שמציעה מגוון של שמלות ערב לדתיות. אם את מסתכלת עכשיו על הטקסט הזה ולא מבינה על מה אנחנו מדברות, אז חשוב לנו להגיד – את לא חייבת להיות דתייה בשביל ללכת למעצבת שמלות לדתיות. כיום עולם האופנה הדתי הוא הטרנד האופנתי החם ביותר. שילובים של שמלות צנועות ליום יום עם טופים ובלייזרים של מעצבי על הם כבר עניין שבשגרה בקטלוגי אופנה. אז מה שמתאים למסלול של שבוע האופנה במילאנו לא יתאים לחתונה של הבן של דודה חנה?

אל תשכחי שהבגד הוא רק ההתחלה

כל נערה יודעת שהבגדים שאנחנו לובשות הן רק קצה הקרחון של הלוק המושלם. כדי להגיע לאאוטפיט המושלם אנחנו צריכות להתאים לו את האקססוריז המושלמים ומובן שגם את התיק והנעליים שירימו את כל העסק לגבהים חדשים. אנחנו למדנו לבנות סדר התאמה של הפריטים השונים, סדר המבוסס על פי סדר החשיבות שלהם. השמלה היא כמובן הפיס המרכזי ועליכן להעניק לה את תשומת הלב המלאה. רק לאחר שמצאנו שמלה מושלמת אפשר לעבור לדבר הבא, הטופ. לאחר מכן נמשיך לנעליים, לשרשרת ונסיים בבחירת התיק.

שמלות ערב צנועות יפות ונוחות

לא כל אירוע דורש את אותו הלוק

אז כן, אנחנו אוהבות להיראות טוב ואוהבות עוד יותר לקבל מחמאות על כך. אבל להוציא את הלוק המושלם דורש מאיתנו זמן ומאמצים רבים. הכלל הנ”ל נועד להזכיר לנו שלא תמיד אנחנו צריכות להפציץ בלוק הטוב ביותר שלנו, לפעמים בא לנו רק להרגיש בנוח ולא לדפוק את ההופעה של החיים.

עשי הבדלה בין אירועים משפחתיים לאירועים אחרים

במשפחה שלנו תמיד יהיה לנו מקום של כבוד, בלי קשר למה שנלבש, ואנחנו לא צריכות להרשים אף אחד. נוסף על כך, לכל משפחה יש את המסורות והמנהגים שלה שנדרש מאיתנו לכבד. למשל, אצלי במשפחה – אין מצב שלא אלבש שמלות בת מצווה צנועות לאירועי בר או בת המצווה של המשפחה המורחבת. אבל הידיעה שאני לא צריכה להתלבש כדי להרשים, מאפשרת לי להרגיש בנוח ולהיראות מדהים גם בשמלות צנועות ליום ליום.
לעומת זאת, באירועים שבהם הקרבה שלנו היא לא משפחתית, אנחנו מרגישות צורך עז יותר לעשות רושם. זה יכול לנבוע מכל מיני סיבות, אבל מה שחשוב לזכור זה שלא משנה מה נלבש – אנחנו עושות את הבגד ולא הוא אותנו.

עכשיו, כל שנותר לך הוא לפתוח את הארון ולמצוא את הפריט הזה. זה שעושה לך גם טוב על הנשמה, וגם את נראית בו סוף הדרך. משם הדרך להרכבת האאוטפיט המושלם לאירוע הקרוב שלך היא קצרה. בהצלחה!

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן