עדי שרעבי מותג שמלות צנועות בירושלים וקריית אתא

עדי שרעבי מותג שמלות צנועות בירושלים וקריית אתא

לאורך ההיסטוריה אופנה והמגזר הדתי לא הלכו יד ביד. התדמית שנוצרה לנשים דתיות המבקשות אופנה צנועה הייתה של מעט סהרוריות, הלוא ידוע היה לכל אחת שאישה דתייה לא הולכת עם בגדים אופנתיים. למזלנו, בשנים האחרונות ההגדרות הולכות ונשחקות ואנו רואות עלייה חדה בכל הקשור לאופנה צנועה. מספיק ללכת ברחובות ירושלים ולראות כמויות של שמלות ערב לדתיות שלא היו מביישות מסלולי תצוגה של שבוע האופנה בתל אביב.

משמלות צנועות ליום יום ועד שמלות צנועות לאירוע

נערות הגדלות היום לא מבינות את מצוקת האופנה שהייתה קיימת במגזר הדתי עד לפני כעשור. למצוא מקום שמכר שמלות צנועות לאירועים היה משימה בלתי אפשרית, האפשרויות היחידות היו לנסוע לתחנה מרכזית או לחנויות של החברה החרדית ושם הצד האופנתי ממש לא היה העיקר. לאט לאט החלה לנשוב רוח של שינוי באוויר, יש היגידו שהכול התחיל בתקופה שלינור אברג’יל חזרה בתשובה, אך הדעות חלוקות ומה שבטוח זה שבעשור האחרון בכל עיר שמכבדת את עצמה אפשר למצוא מעצבת שמלות לדתיות שתציע בגדים שהם גם יפים וגם צנועים.

עדי שרעבי מעצבת שמלות לדתיות

אחת מהחלוצות בתחום היא עדי שרעבי לה יש חנויות לאופנה צנועה בירושלים וקריית אתא. הייחוד שמביאה עדי שרעבי לתפיסה העיצובית של שמלות צנועות לנשים מגיעה מהרקע הייחודי שלה בעצמה, כילדה בת 10 אימה חזרה בתשובה בעוד אביה נותר אתאיסט. בניגוד לנהוג לחשוב, מערכת היחסים בין השניים רק שגשגה לאורך השנים והדוגמה שראתה עדי הצעירה אל מול עיניה הייתה כי האהבה מגשרת בין הכול. בדיוק את הגישה הזו היא מביאה עימה למותג השמלות הצנועות שלה.

כשבוחנים את הקולקציות של עדי שרעבי נגלה לפנינו מחזה מרהיב. ממבט ראשוני בשמלות אי אפשר יהיה לחשוב כי מדובר על שמלות ערב לדתיות או שמלות בת מצווה צנועות. הנוכחות שיש לעיצובים שלה מצליחים להבליט את הנשיות של הלובשת את השמלה, אך לשמור על צניעותה באותה הנשימה. מדובר על מלאכת מחשבת היכולה להגיע רק מאחת שחוותה את שני העולמות על בשרה, העולם הדתי והעולם החילוני.

אופנה שעושה חשק ללבוש אותה

כבר למעלה מ-15 שנים שעדי שרעבי פועלת בעולם האופנה הצנועה. היא החלה כשכירה בחנות בקרית אתא ולאחר כמה שנים מצאה את עצמה כבר מנהלת בוטיק קטן אך מצליח שבנה לעצמו שם בקרב האוכלוסייה הדתית. השמועה על מעצבת שמלות לדתיות שמציעה בגדים לא כבדים, כמו שהיא מגדירה אותם בעצמה “בגדים לדתיות לייט”, הגיעה גם לאוכלוסייה החילונית וכיום החנויות של עדי בירושלים ובקרית אתא הן מוקד עלייה לרגל לנשים מכל המגזרים והגילאים.

אפשר להגיד שחלק מהייחוד בשמלות הצנועות לאירועים שמציעה עדי שרעבי הוא בהתאמה שלה לגיזרה הלאומית. העיצוב שלה מגיעה מהשטח, כאחת שאוהבת ללבוש בגדים יפים אך נוחים וצנועים בעצמה, לכן הגזרות אצלה הן רחבות יותר ולא קטנות. כך היא מאפשרת לכל אישה למצוא לעצמה שמלות צנועות ליום יום שיגרמו לה להרגיש טוב עם עצמה ולא להתבייש, זה דבר שכל אישה מחפשת וכאן למעשה טמונה ההצלחה לה זוכים העיצובים של עדי שרעבי.

ההקפדה הכמעט דידקטית שלה על עיצוב שיהיה גם נגיש, גם צנוע, אך מעל הכול מרגש, מסייעת לה להצליח ולהתאים שמלות מעוצבות לכל אישה. לא משנה אם מדובר על נערה מתבגרת או אישה מבוגרת. העובדה כי הכניסה שלה לעולם האופנה הצנועה הגיעה מהשטח, ולא מלימודים בבית ספר לעיצוב ואופנה, מסייעים לה לשמור על אותנטיות ולהמשיך להציע ללקוחותיה את האופנה הייחודית והלא מתפשרת שלה.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן