פריטים שיהפכו אותך לדתייה בסטייל

מי שקוראת את הבלוג שלנו בוודאי שמעה לא פעם ולא פעמיים על השינוי האופנתי שעובר העולם הדתי. השינוי בסגנון הלבוש והמחשבה שאישה יכולה לשמור על צניעותה ועדיין להיראות מהמם ולהרגיש טוב עם עצמה הוא שינוי מבורך, אך כזה שדורש שינוי גישה. אז לכל הנשים אי שם שרוצות לשנות את המלתחה אבל לא יודעות מאיפה להתחיל, החלטנו לרכז בשבילכן את הפריטים שחובה שיהיו לך בארון כדי להיות דתייה בסטייל והוספנו עוד כמה טיפים על הדרך.

מה עומד מאחורי הרעיון של בגדים לדתיות בסטייל

הדבר הראשון שחשוב לדעת על בגדים לדתיות בסטייל זה שהם לא נוגדים את חוקי הצניעות, הן פשוט חורגים ממה שהיה נחשב למקובל עד היום. הכוונה היא לא לעורר אנטגוניזם, אלא לאפשר לנשים להרגיש בנוח עם מה שהן לובשות. גם אנחנו אוהבות ללכת עם שמלות וכיסוי ראש, אנחנו באמת ובתמים מאמינות שצניעות יכולה ללכת יד ביד עם העצמה נשית ואופנתיות.

עוד דבר לדעת על אופנה צנועה זה שאין צורך עכשיו לזרוק את כל המלתחה ולהרכיב אותה מחדש עם בגדים שנחשבים אופנתיים. גם הבגדים הישנים שלך יכולים לקבל שדרוג בעזרת שילוב של פריטים ואביזרים נלווים. לכן במאמר הזה אנחנו לא רק נדבר רק על שמלות צנועות ליום יום ושמלות צנועות לאירועים. אנחנו גם נציע כמה פריטים קטנים שאפשר להוסיף למלתחה כדי להפוך לדתייה בסטייל.

איך להיות דתיה בסטייל

איך לשלב בגדים לדתיות וסטייל

  • אקססוריז ואביזרים נלווים יכולים לקחת גם את השמלה השחורה המשעממת ביותר ולהפוך אותה למשהו יוצא דופן. נסי לחשוב על האקססוריז כחלק בלתי נפרד מהמראה שלך ואל תוותרי לעצמך על שום פרט. זה אומר שאת צריכה להתאים את הנעליים, השרשראות, עגילים וכמובן את התיק. הפריטים האלו יעזרו לך להכניס צבע לתלבושת שלך ולייצר מראה שלם שמותיר רושם אך בבסיסו שמלה שחורה קלאסית.
  • נכון שחם בחוץ, אבל הוספה של טופ מעל השמלה יכול להתגלות כהחלטה הטובה ביותר שתעשי באירוע הבא שתלכי אליו. פריטים כמו קרדיגן או ז’קט נחשבים לדרך אלגנטית להוסיף עוד חיות ולשמור על צניעות. עוד דבר שיש נשים רבות שמחליטות היום לבחור בו הוא הגלבייה שהיא למעשה שמלה ארוכה עם שרוולים שעשויה מבד קל ונושם.
  • כשאת הולכת עם שמלות צנועות ביום יום את לא חייבת תמיד להיראות במיטבך, אבל את תמיד צריכה להרגיש טוב ובנוח עם עצמך. על פי רוב שמלות צנועות הן בעלות גזרה רחבה שלא יושבת עלייך בשום צורה שאפשר לתאר מלבד “אוהל”. נסי למצוא לעצמך שמלות ליום יום שגורמות לך להרגיש טוב עם עצמך ויושבות עלייך בצורה הגיונית.
  • שחור הוא לא בהכרח צנוע ומה שהוא לא שחור הוא לא בהכרח לא צנוע. הרשמי לעצמך לגוון את המלתחה עם בגדים פרחוניים ומלאי הדפסים כדי להוסיף עניין וצבע לחיים שלך. שמלות צנועות לנשים הן כבר לא עניין של שחור ולבן, הן עניין של צבעים ומרקמים לצד אופנה וחיות.
  • בכל הקשור לבגדים לדתיות וסטייל חשוב גם לא להגזים ולהפריז. לפעמים צריך לדעת שמעט הוא יותר ושדיוק הוא ערך שקשה להגיע אליו. נגיד שאת צריכה לבחור שמלות צנועות לבת מצווה ואת מתלבטת בין שמלה בצבעים עזים וחזקים לבין שמלה בצבעי פסטל, נסי להימנע משילובים חזקים מידי שיכולים לייצר מראה לא נעים. אותו הדבר תופס גם לגבי האיפור, אם בחרנו בשמלה צבעונית ועזה אין צורך ללכת על קו של איפור כבד ואפשר להתאפר בקלות.

בעדי שרעבי תמצאי את כל הבגדים האופנתיים ביותר לנשים דתיות. יש לנו שלושה סניפים הפזורים ברחבי הארץ ואתר אינטרנט שבו תוכלי למצוא המון שמלות צנועות שיתאימו לך לכל מאורע. הקו המנחה שלנו בכל השמלות והעיצובים שלנו הוא את. אנחנו עושות את כל המאמצים כדי שהשמלות שלנו לא רק יראו מדהימות, אלא יגרמו לך להרגיש בנוח וגאה בעצמך.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן