גזרת הדתיות: מהם הטרנדים החמים לחורף הקרוב?

במקביל לתהליך שעוברת האופנה הצנועה בכך שהיא חודרת והופכת להיות אפשרות לגיטימית גם בעבור הציבור החילוני, אנחנו רואות כי בתוך החברה הדתית והאופנה הצנועה מתפתחים טרנדים לוהטים שסוחפים אחריהם נשים רבות. לקראת החורף ההולך ומתקרב החלטנו בעדי שרעבי לקבץ כמה מפריטי הלבוש לחורף הקרוב שאף מלתחה לא תהיה שלמה בלעדיהם. המשיכי לקרוא ותגלי מהם הטרנדים החמים לחורף הקרוב בעולם האופנה הצנועה.

מה יהיו פריטי הלבוש לחורף הקרוב?

כמו בכל עונה בעונה, גם החורף הקרוב עומד להביא עימו כמה שינויים מרעננים בטרנדים ששולטים בעולם האופנה הצנועה. הימים האפורים והלילות הארוכים נוטים להוציא מהארון את גווני הפסטל ואת השמלות העבות. כדי לנסות ולחזות מה יהיו פריטי הלבוש לחורף הקרוב שכל אישה תרצה, קיבלנו הצצה אל הקולקציות העתידיות של עדי שרעבי וחזרנו אליכן עם משב רוח רענן של שמלות צנועות ליום יום שמשמשות כקונטרסט לימים הקרים והגשומים שבקרוב מאוד יהיה אפשר להשיגן בחנויות בגדים לדתיות.

אז בגזרת היום יום אנחנו עתידות באמת לראות שימוש נרחב יותר בבדים עבים, אך נושמים, שמעניקים שכבת חימום נהדרת ושומרים על הגזרה שלך צנועה אך נשית. צווארון ה-U הוא כנראה הצווארון הפופולארי ביותר שאנחנו עתידות לראות בחורף הקרוב, זאת בניגוד לצווארוני הפולו והצווארונים הארוכים שהיו מנת חלקן של השנים האחרונות ואולי הדבר המפתיע ביותר בפריטי הלבוש לחורף הקרוב הוא הקאמבק של גזרת שרוולי הבלון שכל מעצבת שמכבדת את עצמה לא יכולה לוותר עליו. באופן גורף אפשר להגיד כי השמלות הצנועות ליום יום נראות יותר חגיגיות בחורף הבא עלינו לטובה מאשר כל עונה שראינו עד עתה.

טרנדים חמים בפריטי הלבוש לחורף הקרוב

החורף הקרוב מביא עימו מעל הכול שינוי בעיצובים שנראה בשמלות המעוצבות לקהל הדתי והמסורתי. בחנויות בגדים לדתיות ראינו עד היום בעיקר שמלות צנועות לאירועים שהיו בעלות גוונים כבדים או צעקניים, אך בחורף הקרוב אנחנו רואות מיתון מסוים ודגש שמושם על פרחים, קווים ושאר עיטורים קלילים ונעימים יותר. אחד המאפיינים שעומדים להיות מהבולטים ביותר בבגדים לדתיות עם סטייל הוא שבירת המוסכמות בכל הקשור לעיצובים ושילובי צבעים. בניגוד לאופנה הצנועה שהבליטה את צניעותה, בחורף הקרוב אנחנו עתידות לראות פריטי לבוש שלוקחים על עצמם להיות קודם כול מעוצבים ורק לאחר מכן צנועים.

כמו בהרבה תחומים אחרים בחיינו, גם בעולם האופנה הצנועה אנחנו עתידות לראות שילוב עמוק יותר של משפיעניות שעומדות לתת את הטון בקולקציות חדשות. בציבור הדתי והמסורתי השימוש ברשתות החברתיות פחות מאשר בחברה החילונית, אך המשפיעניות שמצליחות נוטות בהרבה מקרים לשבור את תקרת הזכוכית ולהגיע לתודעה הכלל ישראלית. מי שמובילה את התנועה היא כמובן עדן הראל אשר ממש לאחרונה השיקה את קולקציית עדן הראל בשיתוף עדי שרעבי ובזמן קצר כבר הפכה להצלחה מסחררת.

השילוב של אופנה וצניעות מתחבר בצורה מושלמת אצל מישהי כמו עדן הראל. אותה בחורה שהייתה סמל התל אביביות, התבגרה וקיבלה על עצמה הבנה של נשיות אחרת ובמובנים מסוימים עוצמתית יותר. בקולקציית עדן הראל אנחנו יכולות לראות את השילוב הזה מגיע לכדי מיקסום בשילוב של אלמנטים צעקניים ואופנתיים כמו כובעים רחבי שוליים וכיסויי ראש מרשימים עם גזרות מדויקות ומרשימות.

אפשר למצוא את הקולקציה הזו ועוד פריטי לבוש אחרים כבר עכשיו בחנויות הבגדים לדתיות או באתר האינטרנט של עדי שרעבי. אנחנו רואות באפשרות לרכוש אופנה צנועה בכמה שיותר דרכים כחלק מהשליחות שלנו להנגיש את האופנה הצנועה ולאפשר לכל אישה להרגיש בנוח עם צניעותה.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן