שמלות לדתיות – הטרנד החם ביותר לשנת 2021

עד לא זמן, כשמישהי הייתה אומרת על חנות שהיא מוכרת שמלות לדתיות, היא הייתה מתכוונת לכך שהשמלות הן חסרות צורה ונראות יותר כמו שק מאשר שמלה אופנתית. אבל החברה הדתית, ויחד איתה גם עולם האופנה הצנועה, עוברת תהפוכות וכיום אפשר למצוא בקלות בגדים לדתיות שיהיו גם צנועים וגם אופנתיים. אז בעקבות מה שרבים משערים שיהיה אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה בשנת 2021, יצאנו לבדוק את ליין השמלות לדתיות של מעצבת הבית שלנו – עדי שרעבי.

שמלות לדתיות לכל אירוע

אחד מהדברים שמאפיינים את סגנון העיצוב של עדי שרעבי יותר משאר הדברים, היא עובדת ההתאמה של שמלות הערב לדתיות שלה לכל המידות והגזרות. כאחת שמגיעה מתוך העולם הדתי, אך שורשיה טמונים גם בעולם החילוני, מצליחה עדי שרבי להיות מעצבת שמלות ערב לדתיות הפונה גם לקהל החילוני. לפני שהחלה לעצב את השמלות שהיא מוכרת, עבדה עדי כמוכרת בחנות בגדים למגזר הדתי ושם הבינה מלקוחותיה את החשיבות הרבה של מגוון גזרות רחב אשר מציע לכל אישה ליהנות משמלות מעוצבות שגם עונות על צרכי הצניעות, אך מעל לכך יושבות בצורה מחמיאה ונוחה על כל אחת ואחת.

שמלות דתיות לכל אירוע קייט
שמלת קייט

שמלת אמילי ניאון מנצנץ

השמלה הזו היא אחת מהחדשות ביותר בקולקציית שמלות ערב צנועות לדתיות של מעצבת האופנה הצנועה, עדי שרעבי. מדובר על שמלה בגזרת “לוס” שיושבת על החלק העליון של הגוף ואז מתרחבת כלפי מטה לגזרת איי קטנה שתחמיא לכל מבנה גוף.

שמלת קייט

השמלה השיקית ביותר שתראו בתקופה הקרובה היא ללא ספק שמלת קייט. מדובר על שמלה בגזרה ישרה אשר שילוב השיפון בה משדר יוקרה ותחכום. החגורה הנפרדת משדרגת את המראה למלכותי וייצוגי והופך את השמלה לחוויה של ממש.

שמלות צנועות ליום יום

הדבר היפה ביותר בעיצובים של עדי שרעבי היא העובדה שהיא מציעה מגוון של שמלות צנועות ליום יום, ולא רק שמלות ערב נוצצות ומרשימות. זה אולי לא נשמע כמו משהו חריג, אך בפועל קשה למצוא מקום המציע תחת קורת גג אחת גם שמלות ערב לדתיות וגם שמלות צנועות ליום יום ושכול העיצובים והבגדים המוצעים יהיו ברמה גבוהה הן מבחינה עיצובית והן מהבחינה הפרקטית של נוחות השמלה.

שמלת כיסים מקסי

אחת מהשמלות האהובות ביותר עלינו היא שמלת הסימפוניה האיכותית והיפיפייה הזו, המצליחה לשלב בתחכום ובפשטות מראה קלאסי עוצר נשימה, אך גם פשוט. כזה המאפשר להתהלך בשמלה בחיי היום יום ולהרגיש מצד אחד מיוחדת ובולטת, אך מן הצד השני לא מנקרת עיניים וצנועה.

שמלת מוניק

שמלת מוניק גורמת לכל הקטגוריה של שמלות צנועות ליום יום ליוקרתי וחגיגי יותר. זוהי ללא ספק שמלת הדגל של המותג “עדי שרעבי” וזו אשר שמה הולך לפניה. מדובר על שמלה העשויה ממאה אחוז כותנה איכותית ונעימה שמאפשרת הרגשה נוחה גם בימי הקיץ החמים. השמלה משלבת בטוב טעם שלושה צבעים והופכת את היום יום לחגיגה של ממש.

שמלות צנועות ליום יום מוניק

שמלות בת מצווה לדתיות

לא רק לנשים דתיות אנחנו דואגים שיראו במיטבן, אלא גם לבנותיהן אנחנו מציעים מגוון של שמלות בת מצווה לדתיות שיהפכו את האירוע הבא שלך לחלומי. אז איך אנחנו עושות את זה? בעזרת הניסיון הרב שצברנו בעיצוב של אופנה צנועה שמתאימה לכל אחת, אנחנו מצליחות לייצר ליין של מוצרים המדברים בשפה צעירה יותר אך בכל זאת שומרים על צניעות וטוב טעם. השמלות הצנועות לצעירות הדתיות שלנו מאפשרות לכל נערה להרגיש ייחודית ולבטא את עצמה בעזרת השמלה המושלמת לה.

שמלת יהב בד פשתן

שמלת יהב העשויה בד פשתן איכותי ונעים היא אחת התוספות החדשות ביותר שלנו לקולקציית שמלות בת מצווה לדתיות. מדובר על שמלה קלילה התפורה בגזרה צנועה ומחמיאה שמאפשרת לך להרגיש מלכותית וייחודית ביום החג שלך.

שמלת נוגה שמנת זהב

זו כבר אחת משמלות בת המצווה המפוארות והמרשימות ביותר שתוכלי למצוא לקראת החגיגה שלך. שמלת נוגה שמנת זהב שלנו היא גולת הכותרת של האופנה הצנועה לנערות ואנחנו פשוט ניתן לשמלה לדבר בעד עצמה.

יש לנו עוד המון קולקציות ושמלות מעוצבות לכל מטרה ולכל אירוע. אתן מוזמנות לבקר באחת החנויות שלנו, או פשוט יותר מכך להתרשם מהמגוון שלנו באתר האינטרנט שלנו.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן