שמלות צנועות בירושלים – עדי שרעבי

מי שעוקבת אחרי הבלוג שלנו בטח קראה את המאמרים שלנו שמדברים על אופנה צנועה וקנייתה באופנים מקוונים ברחבי האינטרנט. אבל לא משנה כמה העולם משתנה, וכמה שכוחו של האינטרנט ימשיך לעלות, אנחנו תמיד נעדיף לצאת לעשות שופינג אמיתי בחנות אמיתית. כיוון שירושלים היא העיר האהובה עלינו ביותר בעולם כולו זה לא יפתיע את רובכן שיש לנו חנות גם בירושלים! איפה?
הסניף הגדול ביותר של עדי שרעבי מחכה לכן ברחוב קינג ג’ורג’ 28, ירושלים

איפה קונים שמלות צנועות בירושלים

כל אישה שמחפשת “שמלות צנועות ירושלים” מצפה למצוא מגוון עצום של בתי עסק שיציעו לה לרכוש שמלות צנועות. אבל בפועל החיפוש הזה לא בהכרח יעלה בחכתכן מקומות שמשלבים באופן מיטבי בין צניעות לאופנה. בוטיק האופנה של עדי שרעבי שיושב ברחוב קינג ג’ורג’ 28 בירושלים הוא אחד המקומות הבודדים בעיר שבו תוכלו למצא שמלות ובגדים שמצליחים להיות גם אופנתיים, גם צנועים וגם יפים.

באותה נשימה שבה אנחנו מספרות היכן מוצאים שמלות צנועות בירושלים, חשוב לנו גם לעודד את הנשים האחרות שלא זכו להתגורר בירושלים אך עדיין מבקשות להתחדש בשמלות צנועות שמתייחסות אליהן כנשים שרוצות להרגיש טוב עם עצמן תוך כדי שמירה על הצניעות. גם בעבורכן יש לנו חנויות הפזורות ברחבי הארץ שבהן תוכלו להתחדש בעיצובים של עדי שרעבי. להלן רשימה של החנויות הנוספות שלנו:

  • קריית אתא – סניף הדגל של עדי שרעבי יושב בדרך העצמאות 24, קריית אתא.
  • ירושלים – הסניף הגדול ביותר של עדי שרעבי מחכה לכן ברחוב קינג ג’ורג’ 28, ירושלים
  • אונליין – גם באתר שלנו תוכלו לרכוש שמלות צנועות ואף ליצור קשר ולברר על נקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ והעולם.

השמלות הצנועות של עדי שרעבי

שמלת עניבה
אחת השמלות השיקיות והמגניבות ביותר שאישה יכולה למצוא היא שמלת עניבה מבית עדי שרעבי. השימוש בבד ניאון עם לולאות שיוצרות מפתח קשירה על הצוואר מעניק לשמלה הזו מראה ייחודי שישמור על הצניעות וישדר עוצמה נשית ייחודית.


שמלת עניבה

שמלת נוגה
יש דבר אחד שאנחנו חייבות לספר לכן על שמלת נוגה וזה שיש אותה גם במהדורה מוגבלת המגיעה בגזרת איי שמחמיאה לכל אישה. הבד שבחרנו להשתמש בו הוא בד איטלקי שמעניק לשמלה את המראה המעוצב והאלגנטי, אך הגזרה המיוחדת שמתאימה לכל אחת ואחת הופכת את השמלה הזו כבר לסימפוניה אחרת.

שמלת ריטה
השמלה שהפכה ללהיט הגדול ביותר של קולקציית אביב 2021 בבוטיק האופנה של עדי שרעבי היא לא אחרת משמלת ריטה. השמלה שמשלבת בין אפור זית לשרוולים פרחוניים בגוון ורוד יושבת באופן מופלא על נשים עם גזרת גוף רזה ומלאה כאחת. מדובר על השמלה שתעניק לך את כל אשר חיפשת משלמה.

שמלת אור
שמלת אור היא שמלה פשוטה באופן יחסי לשאר השמלות שהצגנו לכן עד כה. אבל דווקא הפשטות הזו היא הדבר הכובש ביותר בשמלה הזו. מדובר על שמלה שבתחילה כוונה כשמלה צנועה ליום יום, כזו שבעיקר הייתה מיועדת לנערות, אך לאחר שראינו כי גם הנשים הבוגרות מתלהבות ממנה הבנו כי יש לנו ביד שמלה מנצחת.

שמלת נועה

שמלת נועה
השמלה האחרונה שאנחנו רוצות להציג בפניכן היא שמלת “נועה”. השמלה הזו מגיעה באופן בלעדי עם גזרת לוסי בעלת שרוולים ארוכים באופן מיוחד וכפתורים תואמים. השמלה הזו משלבת בד סימפוניה קליל שהופכת את חודשי הקיץ שעומדים להגיע אלינו לחגיגה פרחונית.

אז אל תחכי יותר מידי כי חלק מהשמלות המעלפות האלו עומדות להיגמר מהמלאי. אנחנו מחכות לכן בסניפים השונים שלנו ברחבי הארץ וגם בחנות הבגדים אונליין שלנו.

מוכנות לשופינג?? בואו לאחת החנויות שלנו או מוזמנות לרכוש אונליין במחירים אטרקטיביים במיוחד!

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן