שמלות צנועות לא רק לדתיות

עדי שרעבי ידועה לא רק בשמלות הצנועות והמעוצבות שהיא מייצרת ויוצרת, יותר מכך היא ידועה כמעצבת שאוהבת לשבור את הגבולות (אבל בטוב טעם). כך למשל היא הצליחה לקחת מהביוגרפיה הפרטית שלה את הזוגיות החזקה של הוריה שלא נתנו לאמונה שונה להפריד ביניהם ומהסיפור של הוריה היא הבינה שייעודה הוא לייצר שמלות צנועות אך אופנתיות, שמלות שיחמיאו לנשים שלובשות אותן. וכך היא מצליחה גם היום לשבור את תקרת הזכוכית של מעצבת אופנה דתיה ולהיות שם מוכר בקרב קהלים חילוניים ואחרים. אחד מהדברים שהפכו את השמלות של עדי לפופולריות לא רק אצל דתיות היא העובדה שהיא מייצרת שמלות ערב צנועות במידות גדולות שפשוט נראות טוב. בלי חוכמות ובלי משחקים.

מה מיוחד בשמלות הערב הצנועות במידות גדולות של עדי שרעבי?

כל אישה שלובשת שמלות במידות גדולות מכירה את הבעיה שפשוט קשה למצוא שמלה שתהיה גם יפה, גם במידה הנכונה וגם תרגישי בה טוב. מסתבר שכאשר מדובר על נשים במידות גדולות השילוש הבסיסי הזה הופך להיות משימה בלתי אפשרית למציאה. ואז הגיעה עדי שרעבי והראתה לכולם שאפשר לייצר שמלות ערב צנועות במידות גדולות ועדיין להתייחס לאישה שלובשת את השמלה כאישה שרוצה להיראות במיטבה.

אם נסכם את “האני מאמין” של עדי שרעבי בקצרה אז נראה שהיא עושה את כל המאמצים האפשריים כדי שהשמלות שלה יחמיאו ללובשות אותן ויגרמו להן להרגיש טוב עם עצמן. העיצובים של שמלות הערב, ושמלות היום יום, של עדי מגיעים מהשטח ומהבקשות של הנשים שעתידות ללבוש אותן. עוד מאז עבדה כמוכרת בחנות בוטיק הייתה מקשיבה עדי ללקוחות כדי להבין מה מציק להן וממה הן לא מרוצות. את המסקנות האלו היא לקחה איתה לעבודתה כמעצבת אופנה והתוצרים שלה מדברים בעד עצמם – שמלות ערב ושמלות יום יום צנועות, אופנתיות ומתאימות לכולן ללא הבדל של מידה או מגזר.

שמלות צנועות מידות גדולות לא לדתיות

שמלות ערב צנועות במידות גדולות – לא רק לדתיות

היחס האישי והנעים שמעניקות העובדות בחנויות של עדי שרעבי, שמאז הימים שעבדה כמוכרת התפתחה לרשת של חנויות אופנה צנועות שמעסיקה עובדות ברחבי הארץ, הוא אחד מההישגים הגדולים ביותר בהם מתהדרת עדי כאשר שואלים אותה על העסק שלה. אף על פי שהשמלות והעיצובים שלה נראים בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה דרך תל אביב ועד אילת, היא עדיין מתגאה דווקא ביחס האישי שהיא מעניקה לכל לקוחה ולקוחה. את אותו היחס היא מעבירה גם בשמלות הצנועות שהיא מעצבת שהן אומנם עונות על דרישות הצניעות של המגזר הדתי, אך בכל זאת מצליחות לשלהב נשים חילוניות רבות.

בשנים האחרונות אנחנו רואים שהתנועה של האופנה היא יותר לכיוון הנוחות והיופי בצורה יותר שוויונית. הכוונה אי שאנשים כבר לא קונים בגדים רק כי הם יפים או כי זה מה שמקובל ואופנתי כיום, אנשים עוברים לרכישה חכמה ומחפשים לקנות בגדים איכותיים שהם מתחברים אליהם ומשדרים את הווייב הרצוי. כך יצא שנשים חילוניות רבות שהגיעו לחנויות של עדי שרעבי מצאו בדיוק את אשר הן חיפשו – שמלות מעוצבות ויפות שקודם כול מעוצבות למען הלובשת את השמלה ורק לאחר מכן עבור שאר האנשים. רצה הגורל והשמלות של עדי שרעבי הן גם צנועות אך לא זה הדבר שהביא את הקהל לחנויות.

בואו לבקר באחת מהחנויות של עדי שרעבי הפזורות ברחבי הארץ, או שאתן יכולות פשוט להסתכל באתר האינטרנט שלנו כדי להתרשם מהקולקציות שלנו שזמינות לרכישה מקוונת גם.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן