איך לבחור שמלת מקסי צנועה?

אם את אוהבת ללבוש שמלות, אנחנו בהחלט יכולים להבין אותך. שמלות מגיעות בשלל גוונים טקסטורות אורכים והדפסים. הכי קל ללבוש אותן והן מתאימות לעבודה, לערב ולכל עונות השנה. כאשר בוחרים שמלה ארוכה חשוב לשים לב ולדייק את האורך. שמלה ארוכה יומיומית לא אמורה לטאטא את הרצפה, המראה שיתקבל לא תמיד יחמיא וכאשר היא עשירה בבד ניתן לדרוך עליה ולמעוד. גם בשמלות מקסי לאירועים חשוב להקפיד על אורך נכון. כזה שלא נוגע ממש ברצפה אלא מרחף מעליה. 

שמלות מקסי צנועות.

ישנם שמלות מקסי רבות, אך לא כולן מתאימות לכללי הצניעות. חלקן בעלות מפתח צוואר גדול מידי. חלקן בעלות שרוול קצר מידי  וחלקן צמודות או שקופות. פעמים רבות בנות המחפשות שמלות מקסי צנועות מתפשרות על הצבע והבד. נאלצות ללבוש מתחתיה חולצה או לשים מעליה ג’קט. אז איך בכל אופן אפשר לבחור בשמלת מקסי שתהיה גם יפה וגם צנועה.

בחירת שמלה צנועה.

ראשית נדגיש שבכדי שהשמלה תהיה צנועה עליה להיות סגורה מספיק בחלק של הצוואר. בעלת שרוול מכסה מרפק וללא שסעים עמוקים. בנוסף שמלה צנועה צריכה להיות מבד אטום ולא יותר מידי צמודה לגוף. לכן בחירת שמלה צנועה מורכבת יותר לנשים רבות כיוון שעליה לעמוד בכללים רבים. אך לפעמים ניתן להפוך שמלה לא צנועה לצנועה באמצעות תיקונים קטנים שאינם דורשים מאמץ.

בחירה של שמלת מקסי צנועה

איך להפוך שמלות ארוכות לצנועות. 

אם מדדת שמלה ארוכה שעונה לכללי הצניעות אך הגזרה שלה צמודה מידי, תוכלי בקלות להפוך אותה לצנועה בכך שתיקחי מידה או שתי מידות יותר. הגזרה תשב בצורה מתאימה מבלי שתצטרכי לערוך בה שינויים. 

אם השמלה שמדדת בעלת שסע עמוק מידי, תוכלי בקלות לסגור אותו בחלקו או בשלמותו באמצעות תפר פשוט. במקרה זה חשוב לשים לב שסגירת השסע אינו מונעת ממך ללכת בצורה נוחה וטבעית.

בשמלות בעלות מפתח צוואר חשוף זה קצת מורכב יותר, אך במקרים מסויימים ניתן להקטין את הפתח ובכך להפוך את השמלה ליותר צנועה.

 רכישה און ליין.

כיום יש הצע עצום של בגדים. אז אם לא מצאת בחנויות הפיזיות שמלה מתאימה תוכלי בקלות לבצע חיפוש און ליין. כך בקלות תוכלי לבחור שמלה בצבע ובאורך המתאים. רוב האתרים מציגים את המידות של השמלות בסנטימטרים כך תוכלי לוודא שהשמלה תתאים למידה ולא תהיה צמודה או רחבה מידי. ניתן לרכוש כך גם חצאיות, חולצות, נעלים ואביזרים משלימים.

כל אחת צריכה שמלות מקסי בארון, הן מאווררות, קלילות ונעימות. מאפשרות להנות מאוורור בקיץ או ממראה חמים בחורף בשילוב מגפונים לנשים, ז’קט וצעיף. השמלות ניתנות להתאמה עבור מראה יומיומי או לאירוע חשוב. תבחרי לך שמלה מקסי מדוייקת בגוון שאת אוהבת, תוסיפי חגורה תיק או שרשרת ותהני ממנה בלי סוף.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן