איפה למצוא שמלות ערב לדתיות?

החיפוש שלנו, הנשים הדתיות, אחר שמלות צנועות לאירועים יכול להיות מעייף מאוד. לא פשוט למצוא שמלות ערב לדתיות שיענו על כל הדרישות שלנו, ובינינו לא מדובר על דרישות מורכבות מידי. אנחנו בסך הכול מחפשות שמלות צנועות, יפות ומחמיאות. למזלנו, יותר ויותר מעצבות אופנה מציעות היום אופנה צנועה שעונה על כל מה שאנחנו רוצות ואפילו יותר מכך. אז בואו וצאו איתנו למסע אל עבר שמלות ערב לדתיות שכל אישה דתיה צריכה בארון.

איך הפכו שמלות ערב לדתיות לנפוצות

מה שיפה בכל הנושא של שמלות ערב לדתיות, זו העובדה שהשינויים שחלו באופנה הצנועה הגיעו מדרישת הלקוחות. לנשים דתיות רבות נמאס לעבור ימים שלמים בחיפוש אחר שמלות צנועות לאירועים, הן לא הסתפקו בשמלות ערב לדתיות שיהיו צנועות. הן רצו משהו שיגרום להן להרגיש בנוח, שיעצים אותן ובכל זאת יהיה צנוע. מעצבות צעירות כמו עדי שרעבי שהחלו את דרכן המקצועית באותה עת שמעו את הדרישות הללו והחליטו להעניק לקהילה שלמה את מבוקשה.

ההצלחה של שמלות ערב לדתיות הייתה כל כך עצומה שהביקוש להן חצה את גבולות המגזר והגיע גם לקהלים חדשים, כאלו שלא בהכרח יחפשו אופנה צנועה. אבל העובדה שמדובר על שמלות ערב לדתיות לא הרתיעה את הנשים האלו לבחור באותן שמלות, הן פשוט חיפשו שמלה שתשלב עוצמה נשית וכבוד עצמי. לנשים רבות, מחוץ למגזר הדתי, נמאס מהכורח החברתי להתלבש בכמה שפחות בד והפתרון שהן מצאו התגלה בדמות שמלות צנועות לאירועים.

היום אפשר למצוא חנויות רבות שמתמחות בשמלות ערב לדתיות ומציעות מגוון של אופנה צנועה המשלבת בין צניעות לסטייל. אבל יש רק מקום אחד שמעצב שמלות מדהימות ושם אותך במרכז – עדי שרעבי. השאיפה של עדי שרעבי היא לחבר בין בגדים יפים ומעוצבים לבין צניעות ודת. על ידי הקשבה מתמדת ללקוחותיה היא ממשיכה לגוון ולחדש את הגזרות ואת העיצובים שהיא מציעה לנשים דתיות וחילוניות כאחת.

איפה למצוא שמלות ערב לדתיות?

איפה קונים שמלות ערב לדתיות?

אמרנו בהתחלה שמקומות רבים החלו להציע בשנים האחרונות שמלות ערב לדתיות. אך בעוד מקומות מסוימים מוכרים בגדים שעוצבו על ידי אחרים, יש כמה מקומות שמעניקים גישה בוטיקית לאופנה צנועה מפתיעה ואיכותית. לעדי שרעבי ישנם שלושה סניפים ברחבי הארץ, ועוד נקודות מכירה רבות המשרתות קהל לקוחות נאמן ברחבי העולם כולו. את ההשראה לשמלות המעוצבות שלה קיבלה עדי שרעבי מהעולם הייחודי בו גדלה, עולם שבו שני הוריה מקיימים זוגיות הרמונית על אף העובדה שאביה חילוני ואימה דתיה שומרת מצוות.

סניף הדגל של עדי שרעבי ממוקם בקריית אתא, שם החלה את דרכה המקצועית עוד בתקופה שעבדה כמוכרת בחנות המציעה שמלות ערב לדתיות. זהו הסניף שבו תוכלי למצוא כל פריט אופנה צנועה שאת מחפשת, עם התאמה מיוחדת לנשים עד מידה 50. החנות בקריית אתא יושבת בדרך העצמאות 24.

הסניף השני שמציע אופנה צנועה מדהימה מבית היוצר של עדי שרעבי נמצא בירושלים. שם, בלב ליבה של הקהילה הדתית והחרדית נמצאת החנות שתוך זמן קצר מפתיחתה הפכה אבן שואבת בעבור ירושלמיות רבות. החנות שנמצאת ברחוב קינג ג’ורג’ 28 היא אוצר שרק מחכה שתגלי אותו.

הסניף החדש ביותר של עדי שרעבי נפתח לאחרונה בפתח תקווה. מדובר על חנות יפיפייה שבה תמצאי שמלות צנועות לאירועים שאת חולמת עליהן בלילה ולצידן שמלות צנועות ליום יום כדי שתמיד יהיה לך מה ללבוש. החנות מחכה לך ברחוב קפלן וצריך לתאם מראש את ההגעה בינתיים.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן