מהם האאוטפיטים שאת חייבת בארון לחורף הקרוב?

איזה שילובים אפשר לעשות עם בגדים יפים לדתיות

לקראת החורף שהולך ומתקרב, למרות שמזג האוויר ממש עכשיו לא מעיד על כך, החלטנו שזה הזמן המושלם ביותר לדבר על עונת החורף באופנה הצנועה. זה שאנחנו מייצרות בגדים צנועים לא אומר שאנחנו לא מתייחסות לגזרה של השמלות ולתוצאה הסופית ואיך שהיא משתלבת באאוטפיט שלך. זו הסיבה שהחלטנו לשבת ולגבש את כל הבגדים היפים לדתיות שאפשר לחשוב עליהן וסידרנו אותן כך שישתלבו לכדי אאוטפיטים מעלפים.

איזה שילובים אפשר לעשות עם בגדים יפים לדתיות

כשאנחנו מדברות על בגדים יפים לדתיות אנחנו לא מדברות רק על איך שהבגדים נראים עלייך, אנחנו מדברות על התחושה הכוללת שאוחזת בך כשאת לובשת אותם. אבל מעבר לכל הדברים האלו, שכל מי שלבשה שמלות ובגדים של עדי שרעבי כבר יודעת לבדה, אנחנו מדברות על ההשלכות של הבגדים שלנו על החיים שלנו ולכן אנחנו רוצות להתחיל את ההכנה לחורף הקרוב בבדיקה של מה יש לנו כבר בארון ומה אפשר לתרום לצדקה כי אנחנו כבר לא לובשות ואחרות יכולות ליהנות מזה.

אחרי שבחנו את הארון שלנו ועשינו סינון בבגדים שיש לנו, אפשר להתחיל ולהתכונן באמת לקראת החורף עם כמה אאוטפיטים מדהימים שהכנו לכן. אז הדבר הראשון שאנחנו רוצות לעשות הוא כמובן לעבור ולראות את כל החצאיות הצנועות בסטייל שלנו ולהבין אילו חולצות ואריגים אנחנו יכולות לשלב איתן. באופן כללי מומלץ להצטייד בלפחות שלושה סוודרים יפים ואיכותיים שיעשו את החורף שלך חמים ונעים, אך יותר מכך הן משתלבים נהדר עם חצאיות צנועות.

טיפ קטן לחרדיות שביננו – מכיוון שמרבית החולצות והסוודרים בחברה החרדית הן בצבע שחור, לאלו שמחפשות להכניס מעט סטייל אנחנו ממליצות להצטייד מראש בחצאיות עם הדפסים שחורים, אבל כאלו שיש בהן נקודות לבנות קטנות כדי להפיח מעט אור ושמחה בתוך השחור.

אאוטפיטים אופנה צנועה

בגדים יפים לדתיות שמשתלבים עם כל דבר

דיברנו קצת על סוודרים וסריגים ואנחנו רוצות לחזור לזה רגע. נשים רבות המבקשות לשמור על צניעות, אך עדיין להתלבש בסטייל, מגיעות מאזורים שבאופן מוזר מזג האוויר בהם נוטה להיות קר יותר מבשאר הארץ. כמו למשל בירושלים או בקריית אתא. באזורים אלו גם יש נטייה גבוהה יותר לשמלות קלאסיות צנועות ולכן אצלנו בעדי שרעבי תמצאו לצד שמלות וחצאיות אופנתיות וצנועות, גם קולקציות שלמות שהן קלאסיות יותר במראה שלהן.

סוד הקסם של העיצובים והבגדים שלנו בעדי שרעבי נעוץ בכך שאנחנו מגיעות מהעולם הדתי והמסורתי, אנחנו יודעות מה נשים דתיות רוצות ומחפשות וזה בדיוק מה שאנחנו מייצרות. בגדים יפים לדתיות לא נמדדים באותו האופן שבו נמדדים בגדים אופנתיים וטרנדים זמניים, בעיקר במחסור בבד, אלא שהם נמדדים במידת הוורסטיליות שלהם ובעד כמה הם יכולים להתאים לכמה שיותר אאוטפיטים ברמה הגבוה ביותר.

אבל אנחנו רוצות בכל זאת לצייד אותכן בטיפ אחד שחשוב שתיקחו הלאה מהמאמר הזה. טיפ קטן ובודד שיכול לחולל פלאים בכל מלתחה והוא כמובן השימוש במטפחות מעוצבות. בשנים האחרונות עולם כיסויי הראש האופנתיים עובר שינוי מהותי ומה שפעם היה מסתכם במטפחת חסרת צורה, הפך לאחרונה לעולם שלם של צבע ועושר. מה שהכי נפלא במטפחות המעוצבות הוא שהן משתלבות בצורה מדהימה עם כל אאוטפיט ושהן כל כך שיקיות עד שגם אאוטפיט שחור לחלוטין נראה בזכותן כמו קנבס ציורי מרשים.

אצלנו בעדי שרעבי תמצאי את כל מה שאת צריכה כדי להשלים את האאוטפיט המושלם לקראת החורף הבא. אנחנו מתמחות בייצור של אופנה צנועה ששמה דגש על נוחות ותחושה, יותר מאשר על מה אחרים יגידו על מה שאת לובשת. בואי ובקרי אותנו באחד הסניפים שלנו כדי להתרשם באמת מכמה עשיר עולם האופנה הדתי והצנוע.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן