אופנה צנועה וסטייל לכל אישה ונערה

בבוטיק האופנה עדי שרעבי החלטנו לשבור את המוסכמות ולהציע ללקוחותינו אופנה צנועה בסטייל. המטרה שלנו היא לעלות על הנס את השינוי החברתי הרחב שצמא לשמלות צנועות לאירועים, כאלו שיהיו גם מכבדות וגם יפות. המשימה של מציאת בגדים יפים בעבור נשים שמעוניינות להתלבש בצניעות הייתה עד לא מזמן נדמית כמשימה בלתי אפשרית, אך מאז שהקול הנשי החל לקבל את הבמה הראויה לו אנחנו רואות שינוי בתפיסת האופנה הישראלית ויותר מקומות שמציעים אופנה צנועה וסטייל לכל אישה ונערה.

אופנה צנועה – לשמור על סטייל וצניעות באותה שמלה

 השינוי שאנחנו מדברות עליו, זה שהוביל את תעשיית האופנה הצנועה לכיוונים מלאים בסטייל, מתבטא בעיקר בתהליכי עיצוב ותכנון קפדניים יותר. דור המעצבות החדש של המגזר הדתי מאס בשמלות צנועות לאירועים שנדמות כאילו יצאו כולן מאותו המפעל. אופנה צנועה מודרנית מצליחה לשלב בבטחה בין כללי הצניעות לבין הקפדה על סטייל והקשבה לטרנדים אופנתיים. המחשבה כי המגזר הדתי לא צריך להתלבש בצורה יפה וסגנונית נסה מן העולם והתחלפה בשיקולים של טקסטורות וגזרות שישלבו בין האופנתי למכובד.

בעדי שרעבי אנחנו מאמינות שכל אישה צריכה להרגיש טוב עם הבגדים שהיא לובשת. בין שמדובר על שמלות צנועות לאירועים או על שמלות ליום יום, הדבר היחידי שצריך לעניין אותך בבואך לבחור שמלה זה התחושה האישית שלך. אנחנו רוצות לאפשר לך למצוא את הקול הפנימי שלך ולהתחבר לסטייל שלך. כדי להצליח לעשות את זה אנחנו מציעות לך את המבחר האיכותי והמלהיב ביותר של אופנה צנועה. מחפשת שמלה צנועה לאירוע? רוצה להתחדש בשמלה לבת מצווה? אין יותר מקום להתלבט, פשוט בקרי בחנות שלנו ותגלי בדיוק את הפריט שמתאים לך.

אופנה צנועה בסטייל

העולם שלנו משתנה ואין טעם לנסות ולהיאחז בעבר שהולך ונעלם. אי אפשר להשיב את הגלגל לאחור ולחזור ללבוש שמלות רק כי הן צנועות. גם לנשים דתיות מגיע שיסתכלו עליהן כיצור אופנתי שרוצה להרגיש טוב במה שהוא לובש ואנחנו כאן כדי להזכיר לך את זה בכל יום ביומו. אז כדי שתוכלי לבנות את הסטייל שלך ולמצוא לעצמך את השמלה שבאמת מדברת אלייך, הכנו כמה טיפים לבחירת שמלות צנועות לאירועים.

איך בוחרים שמלה צנועה לאירוע – 5 טיפים לאופנה צנועה

  • וודאי שיש לך את בגדי הבייסיק במלתחה – כדי לבנות סגנון ייחודי של אופנה צנועה, אנחנו קודם כול צריכות לדאוג שיהיו לנו הפריטים הבסיסיים. אז הצטיידו בבגדים עם גזרה קלאסית ורצוי שיהיו בצבעים שחור ולבן, או צבעים ניטרליים אחרים. האושר הבסיסי הזה יאפשר לך לייצר מגוון בלתי נגמר של שילובים.
  • תשלבי צבעים – העולם הוא לא מקום של שחור ולבן ובדיוק ככה גם שילובי הצבעים שלך צריכים להיות. אל תפחדי לנסות ולשלב צבעים שעד היום פחדת מהם, הרשי לעצמך להוסיף בגדים עם צבע וחיות שיוסיפו לך למלתחה.
  • הביני מה מתאים לך – כל אחת ואחת מאיתנו היא אישה שונה ומדהימה, אין בעולם מישהי עם גזרה זהה לשלך וכדי שנוכל להתאים שמלות צנועות לאירוע אנחנו קודם כול צריכות להבין מה הסגנון שלנו. אז נסו לחשוב מה אתן אוהבות ולימדו להכיר את הגוף שלכן ואת האזורים המחמיאים שהייתן רוצות להפנות אליהם את הזרקור.
  • הישארי מעודכנת אך אל תשתעבדי – להיות מעודכנת במה שקורה בעולם האופנה הצנועה זה חשוב ויכול לעזור לך לשלב בגדים בצורה טרנדית. אבל חשוב שנבין שזה ממש לא אומר שאנחנו צריכות לצאת ולרכוש שמלה חדשה בכל פעם רק כדי לעמוד בסטנדרטים שהכתיבו לנו אחרים.
  • תעשי רק מה שעושה לך טוב – הטיפ החשוב ביותר שאנחנו יכולות להעניק לך הוא שתעשי מה שעושה לך טוב. אל תתפשרי על נוחות ועל תנסי לכפות על עצמך שמלות ובגדים שלא מדברים אלייך. רק את יודעת מה את אוהבת ומה עושה לך טוב.

מי שרוצה מוזמנת לבקר אותנו באחד מהסניפים שלנו, שם נוכל לעזור לך באופן אישי ולמצוא לך את הבגדים הבאים שלך.

שיתוף:

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping
דילוג לתוכן